Hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. september 2014

Anonym trådstarter

Hej  

jeg er i første cyklus efter ppiller, eller skulle ha haft min mens den 24/8. Der har ingen tegn været på at den er på vej. 

Den 10 og 11 august havde jeg murren i maven og en meget lille blødning - tænker at jeg måske har været så heldig at det allerede har været ægløsning?! 

Men det er sådan, at jeg kun får tests med meget svag streg, hvis der da er en streg?! Jeg har så ondt i lænden, væske fra brysterne,er nogle dage så oppustet at det kan ses og har i dag haft halsbrand hele dagen? 

Hvad tænker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej  

jeg er i første cyklus efter ppiller, eller skulle ha haft min mens den 24/8. Der har ingen tegn været på at den er på vej. 

Den 10 og 11 august havde jeg murren i maven og en meget lille blødning - tænker at jeg måske har været så heldig at det allerede har været ægløsning?! 

Men det er sådan, at jeg kun får tests med meget svag streg, hvis der da er en streg?! Jeg har så ondt i lænden, væske fra brysterne,er nogle dage så oppustet at det kan ses og har i dag haft halsbrand hele dagen? 

Hvad tænker i? 

Billede?

Anmeld

6. september 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Billede?

Dette er for et par dage siden. Tog en idag. Det var det samme. Kan man se noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2014

Nystart

de er helt klart negative....

Anmeld

6. september 2014

CH2012

Anonym skriver:

Dette er for et par dage siden. Tog en idag. Det var det samme. Kan man se noget? 

Jeg skimte noget meget svagt - men ville give det nogle dage endnu og så orøve at se lm menstruation kommer og ellers teste igen

Anmeld

7. september 2014

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Jeg skimte noget meget svagt - men ville give det nogle dage endnu og så orøve at se lm menstruation kommer og ellers teste igen

Tak for svar! 

Ja jeg må jo væbne mig med tålmodighed. Men for pokker det er frusterende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.