Antivirus programmer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trine89 skriver:

selvfølgelig.. heeh

jamen det skal jeg da nok lige sige til ham.. så må du jo bare lige huske at tage computeren med når du og Daniel kommer ud og spiser

kan godt være det ville hjælpe lidt, hvis jeg tager den med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Trine89

Caroline86 skriver:

kan godt være det ville hjælpe lidt, hvis jeg tager den med

tror det er det nemmeste. ellers skal han til at forklare hvordan det skal gøre. og det kan godt nogen gange være lidt svært at forstå.
og svært at huske,

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Jeg har lige hentet den ned du linket til... Men inde ved firewall osv skriver den stadig at det er forældet...

Den popper op med et vindue, at den skal opdateres, og jeg klikker ok... Så sker der ikke mere...

Men den køre fint, den jeg lige har hentet...

Højreklik på den lille boble i hjørnet. Den med A'et. Så kan du vælge et punkt der hedder opdateringer. Så kan du opdatere databasen og programmet, hvis det altså er at den ikke gør det selv. Kan godt være instillinger på din computer der lavet koks i det...

Og slå win firewall fra. Den gør intet godt for nogen

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Trine89 skriver:

jeg er stor fan af AVG.
jeg syns det er bedre end alle de der andre gratis programmer og ja selv bedre en norton.

AVG er også gratis og virker hele tiden (ikke noget med at det udløber efter et)
og min Kæreste (der er IT-dirft chef hos EDUCTOR) bruger det også selv og anbefaler det.

men nogen gange er det jo også smag og behag. og hvad man er vant til at bruge.

AVG er bare ikke gratis for ever... og det er træls.

Anmeld

19. august 2009

Trine89

Zafir skriver:

AVG er bare ikke gratis for ever... og det er træls.

jeg havde da AVG på min gamle computer i tre uden at betale noget..
men skal bare ikke hoppe på alle deres reklamer når man skal opdatere. så er der ikke noget problem i at beholde den som Free

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Trine89 skriver:

jeg havde da AVG på min gamle computer i tre uden at betale noget..
men skal bare ikke hoppe på alle deres reklamer når man skal opdatere. så er der ikke noget problem i at beholde den som Free

OKay, for en stor del af mine brugere, ville også helst have avg, fordi den kører bedre med blinde programmer, men der stoppede det simpelthen med at være gratis. Men kan måske være fordi de ikke kan se jo, så at blindeprogrammerne ikke viser at det er et alternativ til at betale... Hmmm.?

Anmeld

19. august 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Højreklik på den lille boble i hjørnet. Den med A'et. Så kan du vælge et punkt der hedder opdateringer. Så kan du opdatere databasen og programmet, hvis det altså er at den ikke gør det selv. Kan godt være instillinger på din computer der lavet koks i det...

Og slå win firewall fra. Den gør intet godt for nogen

Okey, har jeg prøvet... Inde under det der virus slået til osv
Står der Virusbeskyttelse forældet - Nedenunder står der avast! antivirus 4.8 (VPS - 090818-0) rapporterer at denne funktion muligvis er forældet?

Anmeld

19. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Står der Virusbeskyttelse forældet - Nedenunder står der avast! antivirus 4.8 (VPS - 090818-0) rapporterer at denne funktion muligvis er forældet?

Hvis du genstarter din computer siger programmet, at det er forældet når det starter op og spørger om du har en "register code" eller om du vil  "register"...  - det vil du og klikker på "register"!  Detefter får du en mail med en "register code". Så klikker du på linket og indtaster registreringskoden... hvis det ikke virker, genstarter du da bare igen og indtaster den når programmet igen fortæller dig, at det er forældet og om du har en kode...

/ Mariann

Anmeld

19. august 2009

Mira0911

Marcus' Mor skriver:

Hvis du genstarter din computer siger programmet, at det er forældet når det starter op og spørger om du har en "register code" eller om du vil  "register"...  - det vil du og klikker på "register"!  Detefter får du en mail med en "register code". Så klikker du på linket og indtaster registreringskoden... hvis det ikke virker, genstarter du da bare igen og indtaster den når programmet igen fortæller dig, at det er forældet og om du har en kode...

/ Mariann

Det register code kommer den ikke med... Kan man ikke gå på siden og registre sig?

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Ja, det er det... Men du skal bare tvinge den til at opdatere

Så er den jo ikke forældet mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.