Skal jeg svare eller ej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
3 svar
5 synes godt om
5. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg venter mit 2.barn <3 desværre med en der valgte at smutte fra det hele. Den man altid hører "mig eller barnet" fortalte ham så at hvis jeg fik en abort SELVOM det var planlagt ville jeg ikke kunne se ham i øjnene (var frustreret) han valgte derfor at vælge os begge fra så han ikke ville alligevel. Jeg har så ikke kontaktet ham. Men nogle timet efter modtager jeg beskeder fra ham som "jeg elsker dig" "bliver så ked af det" "hvad hedder han"

Jeg håber inderligt at han ombestemmer sig!!! Men hvad skal jeg gøre når han kontakter mig og skriver de ting????

Da han er far til barnet holder jeg kontaktmulighederne åbne

Gode råd søges!!

Vi har haft masser af u. sex - han ville gerne endtil det blev alvor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg venter mit 2.barn <3 desværre med en der valgte at smutte fra det hele. Den man altid hører "mig eller barnet" fortalte ham så at hvis jeg fik en abort SELVOM det var planlagt ville jeg ikke kunne se ham i øjnene (var frustreret) han valgte derfor at vælge os begge fra så han ikke ville alligevel. Jeg har så ikke kontaktet ham. Men nogle timet efter modtager jeg beskeder fra ham som "jeg elsker dig" "bliver så ked af det" "hvad hedder han"

Jeg håber inderligt at han ombestemmer sig!!! Men hvad skal jeg gøre når han kontakter mig og skriver de ting????

Gode råd søges!!

Jeg er af den mening at hvis man er voksen nok til at lægge sig ned og dyrke sex ubeskyttet, så er man også voksen nok til det ansvar der kan medfølge!!! Det må du gøre klart for ham... Han er muligvis bare chokket lige nu, og kan måske ombestemme sig, men synes lift han er en narre at han stiller dig i den situation! Det må jeg sige...

Anmeld

5. september 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Gode råd søges!!

hvor lang tid har du vidst det ?

kan være at han lige skal vænne sig til tanken

Anmeld

5. september 2014

EnGodMor

Selvom han er far til barnet, så havde jeg helt klart valgt at ignorer ham et langt stykke tid. 

Mænd tror tit at de kan bondefange en bare fordi de lige siger noget sødt eller fyrer en sød sms af til en. 

Og hvis man reagerer på de ting, så ved de at de kan kører rundt med en som det passer dem.

Så mit råd er at ignorerer hans beskeder og opkald i et stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.