Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor længe går der før man får svar på om man har fået friplads og forhøjet børn - unge ydelse?
Hvor længe går der før man får svar på om man har fået friplads og forhøjet børn - unge ydelse?
Jeg søgte friplads og der gik 2 dage så fik jeg besked på den var bevilliget. Ekstra & ordinært tilskud har jeg søgt men ikke hørt fra endnu. ( 1-2 uger siden)
bøllen skriver: Jeg søgte friplads og der gik 2 dage så fik jeg besked på den var bevilliget. Ekstra & ordinært tilskud har jeg søgt men ikke hørt fra endnu. ( 1-2 uger siden)
Hvor ser man om det er godkendt
Mener der kom en besked på borger.dk
bøllen skriver: Mener der kom en besked på borger.dk
Det ekstra tilskud måtte jeg altså ringe og rykke for og friplads gik der en måned. Så der kan altså godt gå lidt tid.
Snoopy77 skriver: Det ekstra tilskud måtte jeg altså ringe og rykke for og friplads gik der en måned. Så der kan altså godt gå lidt tid.
Anonym skriver: øv ingenting endnu og jeg søgt endda den 27/8
øv ingenting endnu og jeg søgt endda den 27/8
Tror måske jeg var lidt heldig med SÅ hurtig besked , blev faktisk selv overrasket . Men er det ikke med tilbage virkede kraft pr dato du søgte ??
Får man besked vedr de ekstra tilskud ?? Har nemlig intet hørt ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128