Hvornår mens efter BIO????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
9 svar
1 synes godt om
5. september 2014

SkrukKvinde

Jeg havde i juli en bio (gravid men den dag jeg testede blødte jeg) nå men vi er nu på hesten igen, og håber alt det vi kan på det snart kan lykkedes 

Jeg havde sidste blødningsdag d. 12 juli efter jeg havde bio - jeg har ikke haft nogen mens siden. 

Derfor er mit spørgsmål, hvor laaaang tid kan der gå før jeg kan forvente at få min mens - det er nu ca. 55 dage siden jeg havde sidste blødningsdags sidstedag (i BIOen). 

Kan jeg være gravid. Har taget test, men de siger negativ - men er det realistisk, at det kan være derfor min mens er udeblevet? I princippet burde testene vel ha opfanget det, når jeg er gået så lang tid over tid... 

Æh... Har aldrig gået og ventet så meget på min mens, som lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

SkrukKvinde

Slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

5. september 2014

Chellie

Jeg fik mens til sædvanlig tid allerede første cyklus efter BIO. Hvad siger lægen?

Anmeld

5. september 2014

SkrukKvinde

Chellie skriver:

Jeg fik mens til sædvanlig tid allerede første cyklus efter BIO. Hvad siger lægen?

Lægen sagde den 15. aug, at vi lige skulle vente og se en mdr. om ikke mens kom og så skulle jeg ellers blive ved at tage test.
D. 15. fik jeg også taget blodprøve som viste Hcg 2 :/ jeg er lidt forvirret, forstår ikke mens ikke kommer. 

Anmeld

5. september 2014

Chellie

SkrukKvinde skriver:

Lægen sagde den 15. aug, at vi lige skulle vente og se en mdr. om ikke mens kom og så skulle jeg ellers blive ved at tage test.
D. 15. fik jeg også taget blodprøve som viste Hcg 2 :/ jeg er lidt forvirret, forstår ikke mens ikke kommer. 

Hvis HCG kun er på 2, er du nok ikke gravid. Måske springer din krop mensen over i denne måned? Jeg havde nok taget en snak med lægen igen, for en sikkerheds skyld.

Anmeld

5. september 2014

SkrukKvinde

Chellie skriver:

Hvis HCG kun er på 2, er du nok ikke gravid. Måske springer din krop mensen over i denne måned? Jeg havde nok taget en snak med lægen igen, for en sikkerheds skyld.

Okay, det tænkte jeg også jeg ville gøre - men hun sagde en mdr. så tænkte også jeg måtte slå lidt koldt vand i blodet. 
Du tror ikke at der er nogen chance for det er pga graviditet den udebliver, når den var på lav som 2 ? 
(vi har jo sex'et flere gange siden den blev taget) sorry for detaljen. 

Anmeld

5. september 2014

Chellie

SkrukKvinde skriver:

Okay, det tænkte jeg også jeg ville gøre - men hun sagde en mdr. så tænkte også jeg måtte slå lidt koldt vand i blodet. 
Du tror ikke at der er nogen chance for det er pga graviditet den udebliver, når den var på lav som 2 ? 
(vi har jo sex'et flere gange siden den blev taget) sorry for detaljen. 

Det tør jeg ærlig talt ikke svare på - Jeg er jo ikke læge eller noget  Men hvis du stadig tester negativt, og du allerede var forsinket d. 15/8, hvor HCG var på 2, så nej, jeg ville nok ikke gå ud fra det, som udgangspunkt .. Men, lægen kan give et meget mere klart svar, end nogen herinde kan 

Anmeld

5. september 2014

SkrukKvinde

Chellie skriver:

Det tør jeg ærlig talt ikke svare på - Jeg er jo ikke læge eller noget  Men hvis du stadig tester negativt, og du allerede var forsinket d. 15/8, hvor HCG var på 2, så nej, jeg ville nok ikke gå ud fra det, som udgangspunkt .. Men, lægen kan give et meget mere klart svar, end nogen herinde kan 

Nej, det var også mere ment som, om du troede der kunne være chance stadig. Jeg, som hende, der gerne vil have den til at være positiv, vil jo altid tænke, at der vil være en chance stadig, men det er rart at få andres meninger på problemet. Folk udefra (hvis man kan kalde jer det) i er jo lidt mere realistiske, end når man som jeg sidder og bare gerne vil have testen til at være positiv
Men tusind tak for dine svar, jeg må have fat i min læge. For syntes godt nok gerne snart jeg vil se tante rød - kommer jo ikke videre så længe jeg ikke har haft mens :/ 

Anmeld

7. september 2014

May86

Jeg havde en bio slut juni/start juli. Blødte af to omgange (først i forbindelse med bio og så endnu en tre dage efter den første var stoppet), havde derefter blødning igen (8 dage forsinket i forhold til normal mens).

jeg har fået at vide, at cyklus kan være forvirret, forskubbet eller ikke-eksisterende i en periode efter.

jeg er glædeligt blevet gravid igen i 1. cyklus efter bio'en, men kroppen har jo reelt ikke nået at have en rigtig cyklus inden jeg blev positiv igen. Testede <2 den 29/7, så nu er jeg henvist til tidlig scanning, da ingen på mit lægehus tør komme med et kvalificeret gæt på hvor langt jeg er henne. 

Anmeld

7. september 2014

SkrukKvinde

May86 skriver:

Jeg havde en bio slut juni/start juli. Blødte af to omgange (først i forbindelse med bio og så endnu en tre dage efter den første var stoppet), havde derefter blødning igen (8 dage forsinket i forhold til normal mens).

jeg har fået at vide, at cyklus kan være forvirret, forskubbet eller ikke-eksisterende i en periode efter.

jeg er glædeligt blevet gravid igen i 1. cyklus efter bio'en, men kroppen har jo reelt ikke nået at have en rigtig cyklus inden jeg blev positiv igen. Testede <2 den 29/7, så nu er jeg henvist til tidlig scanning, da ingen på mit lægehus tør komme med et kvalificeret gæt på hvor langt jeg er henne. 

Ih tillykke der kan man bare se

Tusind tak for dit svar, jeg håber virkelig også snart mit kommer så vi kan prøve igen. Desværre er det svært at finde udaf Hvornår æl er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.