Hvornår sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. september 2014

Anonym trådstarter

Hej Min kæreste og jeg prøver på at gøre mig gravid, jeg stoppede på p-piller for 2 uger siden, og havde mens sidste uge, hvornår skal man begynde at have ubeskyttet sex? Er det noget der har meget at sige eller tænkte I ikke rigtig over det?  Håber at høre fra jeres egne erfaringer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Mullepigen21

Hvis i prøver at blive gravide nu, skal i jo have ubeskyttet sex?

Anmeld

5. september 2014

SkrukKvinde

Jeg stoppede på p-piller i maj, og vi gjorde det med det samme Der var gevinst med det samme med fik en bio

- tror ikke det betyder så meget hvornår man gør det, bare når i selv syntes. Mener læger anbefaler du skal have mens en gang - men det er for at du ved hvordan din cyklus er.

Anmeld

5. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej Min kæreste og jeg prøver på at gøre mig gravid, jeg stoppede på p-piller for 2 uger siden, og havde mens sidste uge, hvornår skal man begynde at have ubeskyttet sex? Er det noget der har meget at sige eller tænkte I ikke rigtig over det?  Håber at høre fra jeres egne erfaringer 

Hvis I dyrker sex jævnligt skulle der jo være en chance for at blive gravid.. man siger ægløsning ligger ca. 14 dage efter menstruationens første dag ☺ og det er der befrugtningen sker. .

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar, vi er allerede begyndte, men synes jeg havde hørt at man skulle holde en pause med at gøre det uden beskyttelse. 

Anmeld

5. september 2014

Chellie

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres svar, vi er allerede begyndte, men synes jeg havde hørt at man skulle holde en pause med at gøre det uden beskyttelse. 

Det er vist en underlig myte, du har hørt dér ..  Sex I bare løs, og selvfølgelig uden beskyttelse! Nyd friheden til, ikke at skulle bekymre jer om det, mens den er der 

Anmeld

5. september 2014

LilleLene

Anonym skriver:

ca om 1 uge

men en god ide at tage ægløsningstest, de første gange, for at man har bedre styr på hvornår man skal sexe helt igennem

Anmeld

5. september 2014

Mille1210

Jeg stoppede med mine P-piller i maj, og er først begyndt at få min mens ordenligt nu.. Så jeg håber snart der sker noget med min mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.