Undgå nogle af vinterens sygdomme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2014

Skouboe

... med dette enkle tip!

Efter jeg har købt en håndfuld tandkrus, så vi nu har hver vores, har jeg opdaget at vi er begyndt at blive meget indre syge generelt. Vi smitter ikke hinanden på samme måde som vi gjorde før.

Jeg har tidligere praktiseret at skolde tandbørsterne når der er nogen syge og det har hjulpet, men det gik op for mig her den anden dag at efter vi har fået separate tandkrus, er der faktisk ikke rigtigt nogen der har været forkølede/snottede i over et år på trods af at vi 2 børn i børnehave.

Jeg kan kun sige "Prøv det" Det koster ikke rigtigt noget (man kan jo bare bruge køkkenglas, evt. med klistermærker). Det giver jo egentligt ret god mening, at der er en masse bakterier på vores tandbørste, jeg er bare blevet opmærksom på det den sidste måneds tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Alexander&Lærke

Hvordan bruger i tandkrusene? Drikker i af dem eller står tandbørsterne bare i dem? Her har børnene et med deres i, og vi forældre har et med vores begges i. Vi drikker ikke af dem de står bare deri, men kan selvfølgelig komme i berøring med hinanden. Og sommetider går Lærke på 3 på badeværelset og "leger" og gerne med tandbørsterne, blander dem osv... 

Anmeld

5. september 2014

Bshizzle

Her har børnene osse deres eget tandkrus. 

Men har dog ikke prøvet at skolde dem.. De skyller dem selv efter brug! 

Og faktisk er mine børn aldrig syge eller smitter hinanden 

Anmeld

5. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi altid haft hver vores tandkrus ( de sidste 12 år) Og ungerne har også hver deres tandkrus. Jeg er total "fanatisk" på det punkt og arbejdsskadet Kæresten syntes jeg var sær i starten! Vh stine

Anmeld

5. september 2014

Mama85

Skouboe skriver:

... med dette enkle tip!

Efter jeg har købt en håndfuld tandkrus, så vi nu har hver vores, har jeg opdaget at vi er begyndt at blive meget indre syge generelt. Vi smitter ikke hinanden på samme måde som vi gjorde før.

Jeg har tidligere praktiseret at skolde tandbørsterne når der er nogen syge og det har hjulpet, men det gik op for mig her den anden dag at efter vi har fået separate tandkrus, er der faktisk ikke rigtigt nogen der har været forkølede/snottede i over et år på trods af at vi 2 børn i børnehave.

Jeg kan kun sige "Prøv det" Det koster ikke rigtigt noget (man kan jo bare bruge køkkenglas, evt. med klistermærker). Det giver jo egentligt ret god mening, at der er en masse bakterier på vores tandbørste, jeg er bare blevet opmærksom på det den sidste måneds tid.

Herhjemme er det en selvfølge at man har hver sit tandkrus, store som små, de skyldes efter brug..oveni det kommer det også i opvaskeren hver anden dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.