Ugyldig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har i dag taget en test efter jeg er gået et par dage over tid. 

Det er først efter en time at den viser en meget utydelig streg. Og jeg er i tvivl om der er farve i.. Og også on det er mig som har stirret mig blind. Jeg ved godt at man ikke helt kan regne med den når det er efter tid. 

Og er der nogle der kan forklare mig hvorfor? Tekststrenge kommer vel ikke hvis man ikke har hcg i kroppen? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

BA

Jeg har fået forklaringen på hvorfor man kan få falsk positiv nogle gange, men kan alligevel ikke huske det .... Æv... Måske der er andre der kan? 

Jeg kan også se en streg og synes, der er farve i. Jeg ville være forsigtig optimist og prøve at teste igen i morgen og se om ikke der kommer en ekstra streg indenfor tid  

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

BA skriver:

Jeg har fået forklaringen på hvorfor man kan få falsk positiv nogle gange, men kan alligevel ikke huske det .... Æv... Måske der er andre der kan? 

Jeg kan også se en streg og synes, der er farve i. Jeg ville være forsigtig optimist og prøve at teste igen i morgen og se om ikke der kommer en ekstra streg indenfor tid  

Så krydser jeg ekstra meget... Og tak for svar:-) 

Kunne være jeg skulle få købt mig nogle flere test. Så kan jeg teste søndag hvis der stadig ikke er sket noget... 

Anmeld

5. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg har i dag taget en test efter jeg er gået et par dage over tid. 

Det er først efter en time at den viser en meget utydelig streg. Og jeg er i tvivl om der er farve i.. Og også on det er mig som har stirret mig blind. Jeg ved godt at man ikke helt kan regne med den når det er efter tid. 

Og er der nogle der kan forklare mig hvorfor? Tekststrenge kommer vel ikke hvis man ikke har hcg i kroppen? 

Jeg kan os se en streg

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Jeg kan os se en streg

Næh hvor spændende. Men som sagt,  den er først kommet efter en time! Så tør ikke håbe for meget.. 

Anmeld

5. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Næh hvor spændende. Men som sagt,  den er først kommet efter en time! Så tør ikke håbe for meget.. 

Nej forstår jeg os godt, prøv igen om et par dage og se om det ikk kommer noget før

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Nej forstår jeg os godt, prøv igen om et par dage og se om det ikk kommer noget før

Ja det tror jeg også at planen er:-) 

Min mens er bare kommet på klokkeslaget efter jeg smed pillerne,  og så første måned vi prøver at lave en baby,  så kommer den ikke til tiden.. Det er lidt frustrerende så heller ikke at få en positiv test haha. 

Anmeld

5. september 2014

grinny

Ja du kan godt være gravid, men det kan også være omvendt.

Jeg har lige lavet 5 test der så sådan derud efter 15 minutter, mens kom på CD 40 - 10 dage over tid 

Anmeld

5. september 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er desværre en skyggestreg.

Grunde til de falsk positive test,er ren kemi og overskudsfarve,og har desværre ikke noget med HCG at gøre. 

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Ja du kan godt være gravid, men det kan også være omvendt.

Jeg har lige lavet 5 test der så sådan derud efter 15 minutter, mens kom på CD 40 - 10 dage over tid 

Sikke noget... 

Men ja nu har jeg smidt den ud,  og så må vi se hvad den viser på søndag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.