Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
crish89 skriver: Jeg har her til morgen prøvet at teste med valmed, jeg har taget billederne da der var gået 3 1/2 min, og der så den sådan ud.. Kan i se den på billedet?
Jeg har her til morgen prøvet at teste med valmed, jeg har taget billederne da der var gået 3 1/2 min, og der så den sådan ud.. Kan i se den på billedet?
Jeg kan godt se en streg
Kay skriver: Jeg kan godt se en streg
Mother-love skriver: Jeg kan også godt se en streg
Jeg kan også godt se en streg
Røverdatter skriver: Jeg kan desværre ikke se en streg, men jeg har også fået et dårligt syn de sidste to måneder Håber den er der
Jeg kan desværre ikke se en streg, men jeg har også fået et dårligt syn de sidste to måneder Håber den er der
crish89 skriver: Ihh hvor dejligt. Nogen der ved hvornår den burde blive tydeligere? Det først igår man kunne se en streg med farve, Idag er den lidt tydeligere.. Men er ik sikker på hvor langt jer er henne
Ihh hvor dejligt. Nogen der ved hvornår den burde blive tydeligere? Det først igår man kunne se en streg med farve, Idag er den lidt tydeligere.. Men er ik sikker på hvor langt jer er henne
Mother-love skriver: Altså de siger jo hver 2.-3. Dag stiger i hcg. Så de vil blive tydeligere der. Men ville vente en uges tid og så lige hive fat i lægen og sige du ikke ved hvor langt du er henne
Altså de siger jo hver 2.-3. Dag stiger i hcg. Så de vil blive tydeligere der. Men ville vente en uges tid og så lige hive fat i lægen og sige du ikke ved hvor langt du er henne
Kan os se stregen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128