Prøvet med valmed- kan i os se en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
14 svar
4 synes godt om
5. september 2014

crish89

Jeg har her til morgen prøvet at teste med valmed, jeg har taget billederne da der var gået 3 1/2 min, og der så den sådan ud..

Kan i se den på billedet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Kay

crish89 skriver:

Jeg har her til morgen prøvet at teste med valmed, jeg har taget billederne da der var gået 3 1/2 min, og der så den sådan ud..

Jeg kan godt se en streg 

Anmeld

5. september 2014

crish89

Kay skriver:

Jeg kan godt se en streg 

Jubii så håber jeg den endelig er der..

Anmeld

5. september 2014

Mother-love

crish89 skriver:

Jeg kan også godt se en streg

Anmeld

5. september 2014

crish89

Mother-love skriver:

Jeg kan også godt se en streg

Ihh hvor dejligt. Nogen der ved hvornår den burde blive tydeligere? Det først igår man kunne se en streg med farve, Idag er den lidt tydeligere.. Men er ik sikker på hvor langt jer er henne

Anmeld

5. september 2014

Røverdatter

Jeg kan desværre ikke se en streg, men jeg har også fået et dårligt syn de sidste to måneder

Håber den er der

Anmeld

5. september 2014

crish89

Røverdatter skriver:

Jeg kan desværre ikke se en streg, men jeg har også fået et dårligt syn de sidste to måneder

Håber den er der

Det helt okay.. Tusind tak, ja håber den udvikler sig. Skal til læge tirsdag, pyh jeg synes der er længe til.

Anmeld

5. september 2014

Mother-love

crish89 skriver:

Ihh hvor dejligt. Nogen der ved hvornår den burde blive tydeligere? Det først igår man kunne se en streg med farve, Idag er den lidt tydeligere.. Men er ik sikker på hvor langt jer er henne

Altså de siger jo hver 2.-3. Dag stiger i hcg. Så de vil blive tydeligere der.
Men ville vente en uges tid og så lige hive fat i lægen og sige du ikke ved hvor langt du er henne

Anmeld

5. september 2014

crish89

Mother-love skriver:

Altså de siger jo hver 2.-3. Dag stiger i hcg. Så de vil blive tydeligere der.
Men ville vente en uges tid og så lige hive fat i lægen og sige du ikke ved hvor langt du er henne

Okay super. Mange tak for svar. Jeg har egentlig tid på tirsdag, men hvad nu hvis jeg kommer op og hun siger den er negativ, fordi stregen ik er ret tydelig.? Men at jeg stadig tester positiv herhjemme?

Anmeld

5. september 2014

WilliamDSTN

crish89 skriver:

Kan os se stregen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.