Har tidligere lavet et opslag med at min kæreste havde fået taget en test for nogle år tilbage af sin sædkvalitet og den vidste 0 desværre, vi har undersøgt alle muligheder hvad man kunne gøre for at gøre sædkvaliteten lidt bedre 
Vi var rigtig øv begge to over måske at skulle igennem en behandling for at få børn sammen (Dette var han igennem med sin eks kone- de har en lille dreng sammen) !!!
Men jeg var lige ved at besvime igår, jeg skulle have haft min menstruation igår, men den kom ikke , og den kommer altid samme tid... Jeg valgte for sjov at købe en graviditetstest, og tage en da jeg kom hjem, og vupti, den var / er meget svag positiv
På den ene side var jeg ovenud lykkelig, og på den anden side tænkte jeg NOOOOO ikke nu, da jeg skal til at genoptage min uddannelse til Oktober!!! Jeg vil dog aldrig kunne finde på at tænke at jeg vil have en abort da chancen for at jeg bliver gravid igen er MEGET lille...
Men hvad skal jeg gøre, skal jeg bare fortælle ham det, og vise ham testen eller skal jeg lige vente lidt og tage en test mere for at være sikker ??? 
Og så skal det siges jeg har altid sagt at hvis jeg blev gravid på naturligvis ville jeg overraske ham inde på hans arbejde - men hvordan skal jeg gøre det ???
HJÆÆÆÆÆÆLP ......
Anmeld