Er det ikke at støtte ? :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
10 svar
21 synes godt om
4. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal løbe Storebælt broløbet næste lørdag og har i den anledning spurgt min kæreste om han ikke kommer over ved målstregen og hepper . Men han siger ellers tak . Jeg tager det bare som om han ikke støtter mig . Men hvad mener I ? Vi bor sammen til dagligt og det er vores friweekend . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg skal løbe Storebælt broløbet næste lørdag og har i den anledning spurgt min kæreste om han ikke kommer over ved målstregen og hepper . Men han siger ellers tak . Jeg tager det bare som om han ikke støtter mig . Men hvad mener I ? Vi bor sammen til dagligt og det er vores friweekend . 

Altså... Hvis min kæreste spurgte om jeg ik ville se ham løbe over en bro (eller andre steder) så ville jeg helt sikkert sige Nej Tak, da det ikke interessere mig 

Men derfor kan jeg sagtens støtte ham med at ønske ham god tur 

Anmeld

4. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvis han ikke har lyst, skal han vel ikke tvinges. 

Man kan godt støtte, uden at stå og heppe ved en slutstreg. 

Anmeld

4. september 2014

Sissel

Anonym skriver:

Hvor bor I henne? Med mindre det var tæt på, havde jeg lige som din kæreste også takket nej tak..

Anmeld

4. september 2014

Bak

Jeg synes, det er underligt, han ikke vil heppe. Jeg har altid gjort det med min mand og omvendt.
Jeg var nok blevet lidt fornærmet...
Men rigtigt god tur! Jeg har selv haft et super løb over Storebælt engang

Anmeld

4. september 2014

Mamalou

Jeg har stået i stiv blæst til Beach Challenge i 6 timer og støttet min kæreste. Jeg brænder ikke for crossfit, men gør det fordi jeg elsker ham. Jeg forstår godt din skuffelse!

Anmeld

4. september 2014

SandraXOXO

Har du brug for at han er der? Jeg ved min kæreste støtter mig i alt hvad jeg har brug for støtte til. Men der er da ting hvor jeg gerne vil ha ham med, som bare ikke interessere ham og der siger han også at hvis jeg ikke decideret har brug for ham, vil han hellere lave noget han også synes er sjovt. Og det respektere Vi når hinanden siger, for jeg er lige sådan. Men vi er der tilgengæld 100% for hinanden hvis det er vigtigt. Erdet så vigtigt han er med til det løb?

Anmeld

5. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg mener som flere af de andre, at det ikke betyder, at han ikke støtter dig, når han ikke vil stå ved målstregen. Jeg ville aldrig bede min mand om at stå og vente ved en målstreg i flere timer for det må da være uendeligt kedeligt bare at kunne stå og vente. Hvis det er muligt først at komme, når du er ved at være i mål, kunne han måske godt gøre det.

Jeg støtter da f.eks. også min mands lyst til at gå på jagt, men jeg ville ikke gide at tage med ham.

Anmeld

5. september 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Forstår godt du er skuffet.. Det ville jeg da også blive hvis min mand ikke ville komme og heppe på mig, hvis det betød meget for mig. Men ville heller ikke have en med, som i virkeligheden slet ikke gider.

Anmeld

5. september 2014

lille-fisen

Løber du ofte til forskellige løb, hvor han har været med for at heppe? eller er det noget helt nyt og en udfordring du skal gennemføre? 

Jeg tænker hvis det er noget du har gjort mange gange, så er det vel ok at man ikke gider stå der igen-igen (hvis det ellers er tilfældet). 

Hvis det er noget helt nyt og udfordrende for dig - så kan jeg godt forstå du er lidt skuffet. Men måske har du et par veninder der har lyst til at komme og kigge og heppe i stedet?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.