følger af ægløsningssprøjte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. september 2014

fit_fys

Hej girlies!

håber lige lidt på hjælp...

Jeg tog en ægløsningssprøjte tirsdag aften, og vi sexede den om aftenen, onsdag formiddag og aften. Efter formiddagshyggen gik jeg på toilet, og der kom (ægløsnings)slim ud. I dag har jeg haft virkelig ondt i underlivet, altså ikke ømhed efter sex, men murren og spændinger. Er der nogle af jer der har oplevet dette ved ægløsningssprøjte? Eller er det bare helt normalt ved ægløsning?

Undskyld de dumme spørgsmål 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

esioul

T.K. skriver:

Hej girlies!

håber lige lidt på hjælp...

Jeg tog en ægløsningssprøjte tirsdag aften, og vi sexede den om aftenen, onsdag formiddag og aften. Efter formiddagshyggen gik jeg på toilet, og der kom (ægløsnings)slim ud. I dag har jeg haft virkelig ondt i underlivet, altså ikke ømhed efter sex, men murren og spændinger. Er der nogle af jer der har oplevet dette ved ægløsningssprøjte? Eller er det bare helt normalt ved ægløsning?

Undskyld de dumme spørgsmål 

Det er meget normalt

Anmeld

4. september 2014

fit_fys

esioul skriver:

Det er meget normalt

Ok, super! Tak

Anmeld

4. september 2014

esioul

T.K. skriver:

Ok, super! Tak

Man kan også godt få graviditets-symptomer.

Æl sprøjten er først ude af kroppen efter en 10-12 dage, så tester du før er den positiv. Altså graviditets testen.

Blot til info, da man godt kan blive snydt. Den slår nemlig ud på graviditets teste  

Anmeld

4. september 2014

fit_fys

esioul skriver:

Man kan også godt få graviditets-symptomer.

Æl sprøjten er først ude af kroppen efter en 10-12 dage, så tester du før er den positiv. Altså graviditets testen.

Blot til info, da man godt kan blive snydt. Den slår nemlig ud på graviditets teste  

Wow! Virkelig meget tak for info! Det anede jeg ikke.. Jeg kunne måske godt være kommet til at teste lidt før tid, så det er godt at vide 

Anmeld

4. september 2014

esioul

T.K. skriver:

Wow! Virkelig meget tak for info! Det anede jeg ikke.. Jeg kunne måske godt være kommet til at teste lidt før tid, så det er godt at vide 

Ja. Det er rigtig øv at stå med en positiv test, hvis det bare et sprøjten der slår ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.