Han skiftede mening :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg venter 3.barn med min kæreste og han var så glad og snakkede ikke om andet i dag siger han så at han ikke kan og ikke er klar og mener ikke jeg tænker på ham Han føler sig presset til at sige ja til barnet for at kunne være ssammen med mig han skriver han elsker mig men ikke ønsker barnet. Vi har ikke talt sammen hele aftenen ønsker ikke at presse ham til at blive far, og ønsker heller ikke at vide på forhånd mit barns far ikke er interesseret men tanken om abort skræmmer mig og selvom jeg elsker min kæreste vil jeg hele tiden tænke på at han fik mig til det og det vil ødelægge forholdet Hvad skal jeg dog gøre????? pludselig er han skræmt, hvad er der gået galt   han vil mig, men ikke barnet . URETFÆRDIGT !!
Jeg er 7+3 <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Jeg venter 3.barn med min kæreste og han var så glad og snakkede ikke om andet i dag siger han så at han ikke kan og ikke er klar og mener ikke jeg tænker på ham Han føler sig presset til at sige ja til barnet for at kunne være ssammen med mig han skriver han elsker mig men ikke ønsker barnet. Vi har ikke talt sammen hele aftenen ønsker ikke at presse ham til at blive far, og ønsker heller ikke at vide på forhånd mit barns far ikke er interesseret men tanken om abort skræmmer mig og selvom jeg elsker min kæreste vil jeg hele tiden tænke på at han fik mig til det og det vil ødelægge forholdet Hvad skal jeg dog gøre????? pludselig er han skræmt, hvad er der gået galt   han vil mig, men ikke barnet . URETFÆRDIGT !!
Jeg er 7+3 <3

Åh din stakkel, jeg håber det "bare" er en midlertidig panik, nu hvor han var så glad i starten. Giv ham ro til at samle sine tanker og du kan samle dine, og så håber jeg, at I sammen finder en løsning, der passer jer begge!

Sender dig et kæmpe knus for det trænger du til 

Anmeld

4. september 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Jeg er 7+3 <3

Anmeld

4. september 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg er 7+3 <3

Først tænker jeg... Hvorfor SKRIVER han det? 

Hvorfor sidder i ikke sammen og snakker om det istedet? 

Det er mit bedste råd og så tá den der fra. 

Kan være i blive enige og at han bare er chokeret pt.

Anmeld

4. september 2014

EnGodMor

Tror mange mænd er sådan der, som du beskriver din

Det er svært at forklare, men når en kvinde bliver gravid, så er manden lykkelig osv, men som dage uger eller måneder går, så sker der pludselig noget "i hovedet" på manden, han trækker pludselig i land, fortryder, vil ikke, osv. 

Tror med de fleste mænd, så ligger der ikke noget dybere i det, men bare at de bliver lidt usikre og skræmte ved alt det nye som skal til at ske. 

Det er ligemeget om det er barn et to tre fire osv, så tror 

Jeg mange mænd bliver usikre på om de på sigt nu kan klare deres fader rolle. Og selvfølgelig kan de det

Tag en snak med ham, berolige ham, og giv plads til at han er skrænt af det nye som skal til at ske.  

Håber i finder en løsning og ro 

Anmeld

5. september 2014

Newsence

det lyder som almindelig panik..

du er nød til at sætte dig ned alene og tænke over hvad du vil hvis han ikke ændrer mening. vil du abort ( vil det altid være en del af jeres fortid) eller vil du have barnet også evt. miste ham..

alle er jo forskellige men her havde svaret været" hvis du vil mig vil du også barnet for vi hænger sammen nu" så må han vælge.. men det er mig fordi jeg aldrig ville tilgive en der havde presset mig til den slags.. Men hvis du har det anderledes skal du lytte til det og kun det..

men tænk dig godt om og vær klar til at leve med konsekvensen af dit valg for ændrer han ikke mening VIL der være en konsekvens uanset hvad du vælger..

desuden ville jeg nok sige meget bestemt at en anden gang så skriver man ikke den slags. man er voksen nok til at tage den face to face. Den behandlig er helt i skoven og slet ikke fair overfor dig... syntes det bliver du nød til at gøre klart... SKAL I være sammen men eller uden barn så skal han altså kunne snakke om det og ikke over sms

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.