Nicklas første tur i svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2009

SaNiNa

Igår dag Manden hvade fri tog vi en tur til Svendborg svømmeland, sammen med min søster/moster.

Nicklas skulle jo prøve at bade i et stort basin og iih han var helt vildt med det, og ville slet ikke op igen efter 20 min, så det er vist en ting vi godt kan gentage igen om ikke så længe.

han har så sovet fra kl 18 til 09 - har lige haft ham lagt til 3 gang hvor han har spist mens han lå og sov...

Her er lige lidt billede af min lille vandhund
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Vingummien

Det er da også bare smadre hyggeligt at være ude at svømme

Han ser i hvert fald ud til at hygge sig

Anmeld

19. august 2009

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

Igår dag Manden hvade fri tog vi en tur til Svendborg svømmeland, sammen med min søster/moster.

Nicklas skulle jo prøve at bade i et stort basin og iih han var helt vildt med det, og ville slet ikke op igen efter 20 min, så det er vist en ting vi godt kan gentage igen om ikke så længe.

han har så sovet fra kl 18 til 09 - har lige haft ham lagt til 3 gang hvor han har spist mens han lå og sov...

Her er lige lidt billede af min lille vandhund

Århhh hvor dejligt!

Hvordan er der i Svendborg svømmehal? Er der noget specielt ved den med rutchebaner eller lign? Har bare hørt en del der kører fra Odense og derned, men har aldrig selv været der, selvom jeg har  boet i Svendborg.

Anmeld

20. august 2009

Mathilde

Ej hvor lækkert og sikke nogle dejlige billeder!

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

TbCp skriver:

Århhh hvor dejligt!

Hvordan er der i Svendborg svømmehal? Er der noget specielt ved den med rutchebaner eller lign? Har bare hørt en del der kører fra Odense og derned, men har aldrig selv været der, selvom jeg har  boet i Svendborg.

Det er et rigtig svømmeland med bobbelbade ruchebane 4 forskellige vand basiner og et vamvandsbasin.

og her i odense er der kun højme og middelfartsvej som har varmvandsbasin og de lukker kl 17.30 og svendborg kl 20.00 og vi kan ikke når de andre hvis far skal med...

og så får vi osse lige gratis aftensmad hos mormor og morfar

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Ej hvor lækkert og sikke nogle dejlige billeder!

Tak

Han var osse helt vildt, vi tage en tur mere i næste uge

Anmeld

21. august 2009

TbCp

Sanne og Nicklas skriver:

Det er et rigtig svømmeland med bobbelbade ruchebane 4 forskellige vand basiner og et vamvandsbasin.

og her i odense er der kun højme og middelfartsvej som har varmvandsbasin og de lukker kl 17.30 og svendborg kl 20.00 og vi kan ikke når de andre hvis far skal med...

og så får vi osse lige gratis aftensmad hos mormor og morfar

Aj det lyder bare rigtig lækker. Der tror jeg da vi skal ned en dag

Anmeld

21. august 2009

SaNiNa

TbCp skriver:

Aj det lyder bare rigtig lækker. Der tror jeg da vi skal ned en dag

Det kan kun anbefales... og så tag derned omkring spisetid så har i det hele for jer selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.