endelig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
16 svar
2 synes godt om
4. september 2014

Kærlighediminmave

Så kom min mens endelig!! 60 dage varede det, puha det er en sej omgang at komme igennem håber godt nok ikke at det skal være sådan hver cyklus nu kan vi endelig forsøge igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Mor til F

Skrukkeluk skriver:

Så kom min mens endelig!! 60 dage varede det, puha det er en sej omgang at komme igennem håber godt nok ikke at det skal være sådan hver cyklus nu kan vi endelig forsøge igen 

Puha!  Sikke en lang ventetid. Godt, at den endelig dukkede op Held og lykke med pb 

Anmeld

4. september 2014

Kærlighediminmave

BabyFreia skriver:

Puha!  Sikke en lang ventetid. Godt, at den endelig dukkede op Held og lykke med pb 

Ja det er vildt belastende!!  Jeg skal kun igang med cyklus 3 og der er allerede gået så lang tid, men første cyklus varede 42 dage, og den her 60 gad vide hvor lang den næste bliver :/

Anmeld

4. september 2014

Chellie

Hold da op, den tog sig da god tid..!! Men godt, det endelig er overstået, så du kan komme videre med næste cyklus ... Den bliver så på 80 dage 

Anmeld

5. september 2014

Mor til F

Skrukkeluk skriver:

Ja det er vildt belastende!!  Jeg skal kun igang med cyklus 3 og der er allerede gået så lang tid, men første cyklus varede 42 dage, og den her 60 gad vide hvor lang den næste bliver :/

Håber bestemt ikke for dig,  at den bliver længere   for,  at din krop opfører sig bedre i denne/næste måned. 

Anmeld

5. september 2014

Kærlighediminmave

Chellie skriver:

Hold da op, den tog sig da god tid..!! Men godt, det endelig er overstået, så du kan komme videre med næste cyklus ... Den bliver så på 80 dage 

Åh du må ikke spøge med sådan noget!! Jeg frygter det virkelig selv at den bliver endnu længere

Anmeld

5. september 2014

Kærlighediminmave

BabyFreia skriver:

Håber bestemt ikke for dig,  at den bliver længere   for,  at din krop opfører sig bedre i denne/næste måned. 

Det håber jeg også! Det har bare været så træls min mand har været lige så frustreret over det, så det er bare virkelig træls

Anmeld

5. september 2014

grinny

Min kom på CD 40 - så jeg er også bange for at det er 50 eller sådan noget næste gang 

Anmeld

5. september 2014

Kærlighediminmave

grinny skriver:

Min kom på CD 40 - så jeg er også bange for at det er 50 eller sådan noget næste gang 

Øv ja hvis "bare" jeg jeg kunne nøjes med 40 dage

Anmeld

5. september 2014

Kærlighediminmave

Er der nogen af jer der har oplevet at bløde mere hvis man har længere cyklusser?  Igår fossede det rent ud sagt ud af mig!! Ja undskyld udtrykket. Men måtte skifte noget oftere end normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.