Ivf herlev erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
3 svar
2 synes godt om
4. september 2014

snubsie

Hej piger, Håber I bærer over med mig hvis jeg skriver i den forkerte gruppe - men tænker at I som er igang sikkert er de bedste til at svare. :-) De sidste 6 måneder har været lidt strenge. Trods jeg havde fået af vide at jeg nok aldrig ville kunne blive øko gravid, lykkedes det alligevel for os 2 gange inden for de sidste 6 mdr. Første gang endte i en SA i 6+6 og anden gang i en GUL 6+6. Ved operationen fjernede de begge mine æggeledere, så nu er jeg officielt steril, i hvert fald hvis det skal foregå som "normalt". Vi er igang med henvisning i det offentlige, og vil bare gerne igang hurtigst muligt. jeg kan se at Herlev fertilitetsklinik på Herlev hospital ikke har nogen ventetid ligesom Riget og Hvidovre har det. Er der en grund til det - nogen der har erfaringer derfra? Håber I kan hjælpe. Rigtig god dag :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Nov26

snubsie skriver:

Hej piger, Håber I bærer over med mig hvis jeg skriver i den forkerte gruppe - men tænker at I som er igang sikkert er de bedste til at svare. :-) De sidste 6 måneder har været lidt strenge. Trods jeg havde fået af vide at jeg nok aldrig ville kunne blive øko gravid, lykkedes det alligevel for os 2 gange inden for de sidste 6 mdr. Første gang endte i en SA i 6+6 og anden gang i en GUL 6+6. Ved operationen fjernede de begge mine æggeledere, så nu er jeg officielt steril, i hvert fald hvis det skal foregå som "normalt". Vi er igang med henvisning i det offentlige, og vil bare gerne igang hurtigst muligt. jeg kan se at Herlev fertilitetsklinik på Herlev hospital ikke har nogen ventetid ligesom Riget og Hvidovre har det. Er der en grund til det - nogen der har erfaringer derfra? Håber I kan hjælpe. Rigtig god dag :-) 

Vi har gode erfaringer med herlev. Hvis vi havde kunnet få hjælp i det offentlige til nr to havde vi helt sikkert valgt herlev igen

Anmeld

4. september 2014

snubsie

Tak for dit svar nov26 - det er dejligt at høre! 

Held og lykke med baby nr 2 ��☺️

Anmeld

5. september 2014

Nov26

snubsie skriver:

Tak for dit svar nov26 - det er dejligt at høre! 

Held og lykke med baby nr 2 ��☺️

Tak. Hun kom i juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.