-Er ked af mit ar :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.590 visninger
10 svar
3 synes godt om
4. september 2014

Eliisabeth

Heeeej alle

(ny bruger)  . Som i kan læse, er jeg ked af mit ar, det er et år siden jeg fik kejsersnit. Er fuldstændig ligeglad med de strækmærker og hud jeg har! For det er et tegn på noget smukt -Min dejlige dreng!! Men er ked af det de har lavet ""Jeg blev ikke syet, kun clipset"" Det ligner at der ligger en lang orm inde i min mave som m

an kan tage fat i som om der er lagt en orm PÅ  min mave billedet er ikke så tydeligt desværre. Hvad kan jeg gøre   syntes du jeg er sart ? tror i jeg kan få det lavet pænt gratis  ? De ar jeg har set på andre er jo virkelig    flotte    Er der nogle af jer,  som vil vise  jeres frem ?   Håber jeg får en masse gode meninger og svar  beklager det dårlige billede  Hilsen hende med ormen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Eliisabeth

Eliisabeth skriver:

Heeeej alle

(ny bruger)  . Som i kan læse, er jeg ked af mit ar, det er et år siden jeg fik kejsersnit. Er fuldstændig ligeglad med de strækmærker og hud jeg har! For det er et tegn på noget smukt -Min dejlige dreng!! Men er ked af det de har lavet ""Jeg blev ikke syet, kun clipset"" Det ligner at der ligger en lang orm inde i min mave som m

an kan tage fat i som om der er lagt en orm PÅ  min mave billedet er ikke så tydeligt desværre. Hvad kan jeg gøre   syntes du jeg er sart ? tror i jeg kan få det lavet pænt gratis  ? De ar jeg har set på andre er jo virkelig    flotte    Er der nogle af jer,  som vil vise  jeres frem ?   Håber jeg får en masse gode meninger og svar  beklager det dårlige billede  Hilsen hende med ormen! 

He he, okaaay. Jeg pøver lige at vedhæfte billedet, så i kan se det...Ved ikke hvorfor det ikke kom med

Anmeld

4. september 2014

Chevro

Eliisabeth skriver:

Heeeej alle

Hejsa, velkommen til

Jeg kan desværre ikke se noget billede..

Jeg har selv fået ks, Akut faktisk.. Også med clips.. Men det har jeg bestemt ikke noget dårligt at sige omkring..

Er det dit første barn? Og hvis jeg må spørge, hvorfor fik du ks?

Anmeld

4. september 2014

BinaMor

Et ar skal man pleje meget i starten. blev du vejledt i det? feks INGEN sol. rygning forværrre også.. tøj der "river eller strammer" i huden.. biooli skulle have en god effekt på ar.

har ikke fået ks men har ar af andre årsager.

Anmeld

4. september 2014

Eliisabeth

Chevro skriver:

Hejsa, velkommen til

Jeg kan desværre ikke se noget billede..

Jeg har selv fået ks, Akut faktisk.. Også med clips.. Men det har jeg bestemt ikke noget dårligt at sige omkring..

Er det dit første barn? Og hvis jeg må spørge, hvorfor fik du ks?

Har forsøgt at tilføje billedet, men der sker intet rigtig øv... kan man ikke gøre det fra sin mobil??

Det er mit første og eneste barn ja <3 og det endte med akut kejsersnit fordi jeg fra torsdag nat til søndag aftenen kæmpede med frygtelige veer, fik ingen søvn, havde ingen energi så da jeg endelig sagde ja til bedøvelse (den i ryggen) var det så afslappende og skønt! Desværre havde det hele taget lang tid, så hans hjerterytme var ikke god mere. Så de gav mig ene chance til at presse, og jeg havde 3 pres!! Men jeg var så træt og tømt for energi pga.alle de smerter og manglende søvn at jeg til sidst brød sammen af gråd og sagde jeg ikke kunne mere, og at de skulle hjælpe mig i stedet for at pine mig mere ha ha. og det gjorde de så

Anmeld

4. september 2014

Eliisabeth

Eliisabeth skriver:

Har forsøgt at tilføje billedet, men der sker intet rigtig øv... kan man ikke gøre det fra sin mobil??

Det er mit første og eneste barn ja <3 og det endte med akut kejsersnit fordi jeg fra torsdag nat til søndag aftenen kæmpede med frygtelige veer, fik ingen søvn, havde ingen energi så da jeg endelig sagde ja til bedøvelse (den i ryggen) var det så afslappende og skønt! Desværre havde det hele taget lang tid, så hans hjerterytme var ikke god mere. Så de gav mig ene chance til at presse, og jeg havde 3 pres!! Men jeg var så træt og tømt for energi pga.alle de smerter og manglende søvn at jeg til sidst brød sammen af gråd og sagde jeg ikke kunne mere, og at de skulle hjælpe mig i stedet for at pine mig mere ha ha. og det gjorde de så

Hov! Fra torsdag til Lørdag aften/nat. Han kom ud søndag morgen <3

Anmeld

4. september 2014

Eliisabeth

BinaMor skriver:

Et ar skal man pleje meget i starten. blev du vejledt i det? feks INGEN sol. rygning forværrre også.. tøj der "river eller strammer" i huden.. biooli skulle have en god effekt på ar.

har ikke fået ks men har ar af andre årsager.

Det blev plejet godt men det har fra dag 1, været sådan en pølse

Anmeld

12. oktober 2014

Bettezen

Jeg er ked af mit. Det ser ikke særlig flot ud. Det er stort og tykt. :/ Det var et akut kejsersnit. Og havde så mange smerter i det efterfølgende 14 dage kunne jeg ikke gå eller stå.. 

Anmeld

12. oktober 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg har er ar efter en operation sidste år nede nederst på maven. Det blev også klipset sammen da klippene blev taget ud fik jeg afvide keg skulle massere det lidt hver dag for at bryde den hårde skal eller hvad man kan sige der jo kommer an arvæv. Det gør at jeg nu ikke kan mærke den lange dims af hårdhed og det er meget minimalistisk rødt. Ved ikke om det er for sent for dig at prøve 

Anmeld

12. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan her ser mit aks ar ud efter 6 år. Jeg tænker aldrig over mit ar, da det sidder et sted jeg jo alligevel aldrig ser.

Tænker på mit ar, som et trofæ, som jeg fik af min dejlige datter! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.