fortiden plager :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
8 svar
3 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Ja sagen er den her sidder jeg så hjemme og manden er på marken..
Vi er flyttet sammen for lang tid siden men ind var han gift var han i starten af forholdet.
Vi snakket altid da han var på marken altid når kunne..
Han er som sagt afsted nu og kunne ikke snakke. Os oki vi bor sammen..
Men skulle så lige sige noget vigtig og nu har han været optaget i 30 mine..
Åh så komme angsten op om han har en anden

Er det forkert at tænke sådan hvordan ville i reger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

EAF

Vi er flyttet sammen for lang tid siden men ind var han gift var han i starten af forholdet.

Mm tja... har en lille filosofi om at den måde man mødes på er den måde man skilles på, om det har hold i virkeligheden ved jeg ikke. Kan han/du finde på at gøre det mod en anden hvorfor skulle I så ikke kunne gøre det imod hinanden?  Ja tvivlen vil nok altid nage fordi du ved hvad I begge er i stand til. Har ingen råd. Træk vejret dybt og... ja afvent.. 

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Mm tja... har en lille filosofi om at den måde man mødes på er den måde man skilles på, om det har hold i virkeligheden ved jeg ikke. Kan han/du finde på at gøre det mod en anden hvorfor skulle I så ikke kunne gøre det imod hinanden?  Ja tvivlen vil nok altid nage fordi du ved hvad I begge er i stand til. Har ingen råd. Træk vejret dybt og... ja afvent.. 

Ja du har nok rat har lige fået fat i ham og han siger han ikke har snakket men den kan jo ikke sige den er optaget hvis den ikke er...

Tænker nok mest vi er meget åben vi elsker hinanden vi er begge til klub og nyder det sammen med hinanden så hvorfor skulle han være utro åhh bliver skør

Anmeld

3. september 2014

Fru Frederiksen.

Jeg ville tage den med ro , der er ingen grund til at være nervøs , bare fordi du ikke kan få fat i ham , der kan jo være mange grunde til at han er optaget. Han kan se du har haft ringet, så han ringer nok tilbage når han får tid. 

Anmeld

3. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den ka sagtens sige optaget selvom han ik har snakket. Min veninde har samme problem med hendes Tlf til tider. Jeg ka stå lige ved siden af hende og ringe hende op, hvorefter hendes Tlf siger " det kaldte nr er i øjeblikket optaget, lige en besked efter tonen" og jeg ka jo se at hun ik snakker. 

Jeg ville klart lade tvivlen komme ham til gode. Vh stine

Anmeld

5. september 2014

SandraXOXO

Tja. Når han kunne gøre det mod sin kone en gang, kan han nok også gøre det mod dig. Forstår godt frygten sidder i dig. Man burde holde sig fra at være utro.

Anmeld

5. september 2014

Marts<3

Anonym skriver:

"En tyv tror hver mand stjæler" Og du var med til det "røveri"...

Sorry...

Anmeld

5. september 2014

fo82

Jeg sidder og tænker: skal der virkelig ikke mere til at gøre dig usikker????

for så har du/i virkelig noget at arbejde med

Anmeld

5. september 2014

Fru Frederiksen.

"Hvor er i søde".

Jeg håber stadig det bedste for dig/jer, og at har fået snakket om det, det er ikke et spor sjovt når usikkerheden får fat, der er mange der mødes og er sammen før et ægteskab eller forhold er blevet afsluttet, som lever sammen i mange mange år. 

Min mand og jeg har været sammen siden 1988 , vi har aldrig været hinnanden utro, men rigtig mange af vores gode venner , har mødt hinnanden på samme måde som dig og din kæreste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.