Næste skridt er taget i kampen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
8 synes godt om
3. september 2014

An&Jo

Vi rundede to års forsøgen her i maj, og vier nu gået skridtet videre.. Lægen har sagt at vi kan bare ringe og så bliver vi henvist til behandling, da vi lægeligt kan dokumentere at vi har forsøgt i over et år da jeg jo var gravid udenfor livmoderen sidste år..

Dog forsøger vi lige lidt alternativt først, derfor skal vi igennem noget zoneterapi under min næste mens, og indtil da tager vi ekstra zink og e vitamin.. Vi skal have behandling ved mandens kusine som har erfaring i at hjælpe uforklarlige barnløse.. Så kryds lige fingre for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Fru Frederiksen.

Ønsker dig/jer en masse held og lykke. 

Anmeld

3. september 2014

An&Jo

Venter sig :) skriver:

Ønsker dig/jer en masse held og lykke. 

Tak, vi håber godt nok at vi kan nøjes med det her..

Vi bliver snart vanvittige over at der ikke sker noget, ikke udover at min mens rykker sig en uge hver gang..

Anmeld

3. september 2014

Fru Frederiksen.

Det skal nok blive som du/i gerne vil , nogen gange driller det bare lidt.  Krydser stadig fingre for jer. 

Anmeld

4. september 2014

Babydrøm

An&Jo skriver:

Vi rundede to års forsøgen her i maj, og vier nu gået skridtet videre.. Lægen har sagt at vi kan bare ringe og så bliver vi henvist til behandling, da vi lægeligt kan dokumentere at vi har forsøgt i over et år da jeg jo var gravid udenfor livmoderen sidste år..

Dog forsøger vi lige lidt alternativt først, derfor skal vi igennem noget zoneterapi under min næste mens, og indtil da tager vi ekstra zink og e vitamin.. Vi skal have behandling ved mandens kusine som har erfaring i at hjælpe uforklarlige barnløse.. Så kryds lige fingre for os

Håber I snart er heldige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.