Anonym skriver:
Jeg har født for 2 mdr siden, og idag var jeg ude og løbe dig kede i fitness centret, men min søn blev bare ved med at græde, gav ham mad (flaske) men stadig var han utrøstelig
Jeg tog rigtig meget på under min graviditet og mangler stadig 13 kg, nu kan jeg bare ikke se om jeg bare skal sig f... det!- jeg går det væk og spiser sundt eller om jeg skal dyrke mit løb som jeg elsker vildt meget? Sys bare det er træls at ha ham med når han blir så påvirket af det og blir ked af det, men samtidig blir mor her os glad af.at løbe lidt og tabe sig de ekstra kg...hvad havde i gjort i min situation?
Jeg begyndte at gå til fitness da min søn var 3 mdr. Og jeg vadede frem og tilbage fra lokalet (gik til bodystep) og barnevognen, det første stykke tid. Men efterhånden som han blev større, så kom han med ind på et tæppe og lå på det og kunne kigge på alle os der hoppede rundt. Og han ELSKEDE at være med.
I min optik kan man sagtens have baby med til træning. Men hvis du bare løber, så kan du måske begynde at løbe udenfor og have baby med, eller lade farmand tsge baby de 30 minutter eller hvor længe du lige er ude og løbe. Så må du jo løbe om eftermiddagen. Jeg lod også lillen blive hjemme hos sin far da jeg tog på eftermiddagsholdene. 
Anmeld