nyde barsel eller motionere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
12 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har født for 2 mdr siden, og idag var jeg ude og løbe dig kede i fitness centret, men min søn  blev bare ved med at græde, gav ham mad (flaske) men stadig var han utrøstelig  

Jeg tog rigtig meget på under min graviditet og mangler stadig 13 kg, nu kan jeg bare ikke se om jeg bare skal sig f... det!- jeg går det væk  og spiser sundt eller om jeg skal dyrke  mit løb som  jeg elsker vildt meget? Sys bare det er træls at ha ham med når han blir så  påvirket af det og blir ked af det, men samtidig blir mor her os glad af.at løbe lidt og tabe sig de ekstra kg...hvad havde i gjort i min situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Loa

Start evt med at gå lange gode ture i rask tempo med ham i barnevogn mens han sover og når han så bliver lidt større så put ham i en jogger og så kan du løbe mens han sover eller nyder udsigten

Anmeld

3. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har født for 2 mdr siden, og idag var jeg ude og løbe dig kede i fitness centret, men min søn  blev bare ved med at græde, gav ham mad (flaske) men stadig var han utrøstelig  

Jeg tog rigtig meget på under min graviditet og mangler stadig 13 kg, nu kan jeg bare ikke se om jeg bare skal sig f... det!- jeg går det væk  og spiser sundt eller om jeg skal dyrke  mit løb som  jeg elsker vildt meget? Sys bare det er træls at ha ham med når han blir så  påvirket af det og blir ked af det, men samtidig blir mor her os glad af.at løbe lidt og tabe sig de ekstra kg...hvad havde i gjort i min situation?

Det kan være du skal investere i en babyjogger

Anmeld

3. september 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg havde ikke taget baby med et sted hen hvis han tydeligvis ikke brød sig om at være der.

Hvad med at motionere derhjemme? Yoga f.eks?

Anmeld

3. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville sætte barnet først. Find en anden måde at motionere på hvis han ikke bryder sig om at blive taget med i centeret. Løb med barnevognen eller køb en jogger. Styrketræn derhjemme på gulvet og brug baby som vægt hvis han er vågen  

Anmeld

4. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Tror jeg ville vente en md og så prøve i center igen. Evt undersøge hvilke tider på dagen der ikke er så mange mennesker. I mit center er tiden mellem 8-9 rigtig god. Da der ikke er så mange.

Anmeld

4. september 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg begyndte at gå til fitness da min søn var 3 mdr. Og jeg vadede frem og tilbage fra lokalet (gik til bodystep) og barnevognen, det første stykke tid. Men efterhånden som han blev større, så kom han med ind på et tæppe og lå på det og kunne kigge på alle os der hoppede rundt. Og han ELSKEDE at være med.  

I min optik kan man sagtens have baby med til træning. Men hvis du bare løber, så kan du måske begynde at løbe udenfor og have baby med, eller lade farmand tsge baby de 30 minutter eller hvor længe du lige er ude og løbe. Så må du jo løbe om eftermiddagen. Jeg lod også lillen blive hjemme hos sin far da jeg tog på eftermiddagsholdene.

Anmeld

4. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Med min anden søn gik jeg til efterfødselstræning, som var ganske fornuftig træning men selvfølgelig meget babyvenligt. Der var også en del øvelser med baby og jeg tror han nød det. Så kan man også bare amme (eller give flaske) midt i det hele.

Det var så kun en gang om ugen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.