Gravid uden symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er nu gået en dag over,  og der er ingen tegn på mens kommer. 

Da jeg ofte har hørt at nogle af de første symptomer på graviditet er ømme brystet,  tænker jeg om det er muligt at man slet ikke har ømme bryster og er gravid? 

Jeg har fået lidt dårlig mave de sidste dage og har i over en uge nu haft murren i underlivet og meget luft i maven.. Men er det nok symptomer? 

Jeg tror nu selv allermest på det er min krop som spiller mig et puds, men man har jo lov til at håbe. 

Jeg testede knald hamrende negativt i weekenden,  men der ville jeg så også kun være 3+3, hvis jeg er gravid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej

Jeg er nu gået en dag over,  og der er ingen tegn på mens kommer. 

Da jeg ofte har hørt at nogle af de første symptomer på graviditet er ømme brystet,  tænker jeg om det er muligt at man slet ikke har ømme bryster og er gravid? 

Jeg har fået lidt dårlig mave de sidste dage og har i over en uge nu haft murren i underlivet og meget luft i maven.. Men er det nok symptomer? 

Jeg tror nu selv allermest på det er min krop som spiller mig et puds, men man har jo lov til at håbe. 

Jeg testede knald hamrende negativt i weekenden,  men der ville jeg så også kun være 3+3, hvis jeg er gravid... 

Det er ikke alle der har symptomer... man kan godt vare have det sådan som du har det ☺ Så krydser fingre for at du er gravid ☺

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Det er ikke alle der har symptomer... man kan godt vare have det sådan som du har det ☺ Så krydser fingre for at du er gravid ☺

Det ville bestemt ikke gøre mig noget hvis jeg var! Men tror bare ikke helt på det,  men så bliver man jo heller ikke skuffet hvis jeg ikke er:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.