Tilbehør til kyllingebryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2014

L-Lotte

Vi skal have kyllingebryst til aften men jeg aner ikke hvad jeg skal servere til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

M (:

L-Lotte skriver:

Vi skal have kyllingebryst til aften men jeg aner ikke hvad jeg skal servere til. 

Igår fik vi grillede grøntsagsspyd og bagte kartofler (:

Anmeld

3. september 2014

L-Lotte

M (: skriver:

Igår fik vi grillede grøntsagsspyd og bagte kartofler (:

Det lyder lækkert kunne være jeg skulle sætte nogle kartofler i ovnen, jeg tror jeg har nogle der er store nok. Hvad havde du på spydene så kan jeg jo lave dem med kylling også.

Anmeld

3. september 2014

Mor til F

L-Lotte skriver:

Med kartoffelmos toppe,  evt. gratineret med ost + dampede gulerødder og grønne bønner

Fyldt med pikant ost + pasta med pesto

Viklet ind i parmaskinke + en salat af bønner,  tomater,  pinjekerner og kartofler i kvarte

Anmeld

3. september 2014

M (:

Det lyder lækkert kunne være jeg skulle sætte nogle kartofler i ovnen, jeg tror jeg har nogle der er store nok. Hvad havde du på spydene så kan jeg jo lave dem med kylling også.

Vi kommer løg, tomat, champignon og peberfrugt på og så lidt krydderi. Men det afhænger som regel af, hvilke grøntsager vi lige har i køleskabet  

Og mht. kartofler skærer vi dem lige så ofte i både (det er nemt, lækkert og HURTIGT).. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.