Kan man gøre noget ved livlige tarmbobler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
8 svar
2 synes godt om
3. september 2014

Kamulla

Idag har været stor slem, har i et stykke tid haft de såkaldte tarmbobler i maven/underlivet.. altså under navlen, ... de har været indenvendigt, men idag sidder jeg i møde og under ribbene i venstre side om mod siden/ryggen kan jeg så mærke bobel aktivitet som nu mærkes uden på siden når jeg holder hånden over.. 

KAN man gøre noget ved det, for når de sidder der kan jeg SLET IKKE koncentrerer mig om noget og de er vildt irriterende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Sitrani

Kamulla skriver:

Idag har været stor slem, har i et stykke tid haft de såkaldte tarmbobler i maven/underlivet.. altså under navlen, ... de har været indenvendigt, men idag sidder jeg i møde og under ribbene i venstre side om mod siden/ryggen kan jeg så mærke bobel aktivitet som nu mærkes uden på siden når jeg holder hånden over.. 

KAN man gøre noget ved det, for når de sidder der kan jeg SLET IKKE koncentrerer mig om noget og de er vildt irriterende 

Er du gravid? For så lyder det som de første spæde spark fra baby ☺

Anmeld

3. september 2014

Kamulla

Sitrani skriver:

Er du gravid? For så lyder det som de første spæde spark fra baby ☺

skulle jeg meget gerne IKKE være, er på p-piller og tager dem inden for den samme tidsramme hver dag, samt jeg vil være 5 1/2 mdr henne hvis jeg var og jeg har ingen mave over hovedet, og har mens hver gang efter p-pille stop... 

har lige prøvet at filme det.. hehe

Anmeld

3. september 2014

Kamulla

har prøvet med en video, gør skærmen stor og hold oje ude i siden nederst over bukserne

Tarm "baby??"

Anmeld

3. september 2014

S*DD

Jeg har prøvet et par gange at der bliver lavet bobler som kan ses og mærkes... Det fik over igen efter en dag eller sådan noget

Anmeld

3. september 2014

Mother-love

Jeg har også haft rigtig meget af det også her 3 år efter jeg har født Isabella.
Nu er jeg så gravid igen.

Men mit kunne også nogen gange være så slemt at jeg nærmest tænkte gad vide om jeg er gravid.

Men tror ikke man kan gøre noget ved det. Mit er kommet og gået i perioder.

Anmeld

3. september 2014

Clisolka

Jeg har også rigtig meget af det efter jeg har været gravid... Jeg syntes ikke det var så slemt efter første graviditet, men jeg synes det er værre efter 2. gang 

Anmeld

3. september 2014

Skouboe

Efter at jeg har lagt min kost om, har jeg ikke længere problemer med hverken tarmbobler eller luft i maven

Anmeld

3. september 2014

Kamulla

Skouboe skriver:

Efter at jeg har lagt min kost om, har jeg ikke længere problemer med hverken tarmbobler eller luft i maven

Har aldrig lidt af er før, og lever ret sundt og træner meget... Men tror det er en masse bekymringer der gør min mave opfører sig lidt underligt måske.. Pas.. Bare det snart forsvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.