har du prøvet at abortere eller været i risiko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2014

Juli14

Hej allesammen.

Jeg har nu i 8-9 dage haft brunligt udflåd, og da jeg så havde lidt mere end normalt i morges, havde jeg ikke forventet en positiv test - MEN DET VAR DEN!

Dog, ringede jeg til lægen da det bekymrede mig med det brune udflåd og blev undersøgt.

svaret var at nogle gravide bløder på denne måde i graviditeten uden nogen problemer med graviditet eller fødsel, men det kunne også være tegn på en begyndende abort eller graviditet udenfor livmoderen, det sidste troede hun dog ikke.

så jeg blev henvist til gynækolog, og det skal jeg i morgen.
Men, det føles som der er en evighed til - så derfor ville jeg høre om andre har oplevet noget lignende og hvad det endte ud med?

tak på forhånd
hilsen den forhåbentlig kommende mor. (5+3) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Mor til F

Juli14 skriver:

Hej allesammen.

Jeg har nu i 8-9 dage haft brunligt udflåd, og da jeg så havde lidt mere end normalt i morges, havde jeg ikke forventet en positiv test - MEN DET VAR DEN!

Dog, ringede jeg til lægen da det bekymrede mig med det brune udflåd og blev undersøgt.

svaret var at nogle gravide bløder på denne måde i graviditeten uden nogen problemer med graviditet eller fødsel, men det kunne også være tegn på en begyndende abort eller graviditet udenfor livmoderen, det sidste troede hun dog ikke.

Men, det føles som der er en evighed til - så derfor ville jeg høre om andre har oplevet noget lignende og hvad det endte ud med?

tak på forhånd

Har både gode og dårlige erfaringer med det. 

Første gang,  mistede jeg tvillinger i 9.  uge

Anden gang,  skyldes det,  at min moderkage lå helt nede foran livmoderhalsen, blev scannet og alt så fint ud. Jeg fik en lille prinsesse ud af det - hun er snart 9 uger gammel  

Anmeld

3. september 2014

Havfruen

Juli14 skriver:

Hej allesammen.

tak på forhånd

Jeg har ikk pøvet at bløde så tidligt, så ved ikk om mit svar hjælper dig. Jeg blødte lidt for en uge siden, da jeg var i uge 15. Jeg var hunderæd, og blev undersøgt af lægen, der heldigvis både fandt hjertelyd og sagde at alt så ud som det skulle være i livmoderhalsen. Hos mig kunne det ha være et lille bristet blodkar eller at jeg har sarte slimhinder. At dit blod er brunt betyder at det er gammelt. Det er altså ikk nyt blod der kommer. Og det er rigtigt, at nogle kvinder bløder gennem deres graviditet. Nogen bløder i de dage, hvor de burde få deres menstruation. Held og lykke med i morgen. Håber din lille reje har sat sig godt fast og bliver siddende 

Anmeld

3. september 2014

Juli14

Tusind tak for jeres svar! Det bare rigtig dejlig at høre andres oplevelser, selvom jeg godt ved der kun er et svar for mig og det kommer i morgen - så er det meget rart at få lidt positive tanker indtil da, samt negative så man også kan være realistisk 

Anmeld

3. september 2014

Købmagerkonen

Juli14 skriver:

Hej allesammen.

tak på forhånd

Da jeg aborterede i syvende uge, havde jeg meget kraftige menstruationssmerter samt rødt, frisk blod.

Så længe du ikke har ondt og det "bare" er brunligt udflåd er der sikkert ikke noget galt

Anmeld

14. september 2014

Juli14

jeg endte desværre med at abortere. Men, tusind tak for jeres svar!

dem der havde prøvet at abortere, blev i hurtigt gravide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.