Irrationelle følelser omkring pb 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Jeg har vidst bare brug for at få afvide at det nok skal ske. Da vi lavede nr. 1 var det sådan lidt 'hovsa' . Vi vidste godt at der var en lille sandsynlighed for at det kunne ske, men havde nok ikke regnet med at det ville ske så hurtigt.
Fik fjernet pstav start november 2010 og start januar stod jeg med to streger og var 6 uger henne. Så det skete pænt hurtigt.
Denne gang er vi igang med 5 cyklus og ingenting sker, jeg ved godt at det slet ikke er lang tid, men er nok bare bange for at første gang var rent held og at vi måske slet ikke kan igen. jeg er overvægtig også mere end jeg var dengang, jeg er ældre og ja, af en eller anden grund tror jeg ikke på det.

Nogen der har lidt opmuntring til en små skruk irrationel lady?
Evt. Nogen der vil fortælle om en hurtig første gang og en sløv anden gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Lililili

Når i allerede har gjort det en gang, er der stor sandsynlighed for i kan igen. Men overvægt er ofte en stor synder, til udeblivende graviditet. Du kan vælge at lade stå til, eller du kan vælge at hjælpe på vej, og gøre noget godt for din krop med mad og motion mens i venter. Så kommer det lige pludselig  ( Hilsen en der selv liiige måtte tabe en del, inden baby kom)

Anmeld

3. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej de damer.

Jeg har vidst bare brug for at få afvide at det nok skal ske. Da vi lavede nr. 1 var det sådan lidt 'hovsa' . Vi vidste godt at der var en lille sandsynlighed for at det kunne ske, men havde nok ikke regnet med at det ville ske så hurtigt.
Fik fjernet pstav start november 2010 og start januar stod jeg med to streger og var 6 uger henne. Så det skete pænt hurtigt.
Denne gang er vi igang med 5 cyklus og ingenting sker, jeg ved godt at det slet ikke er lang tid, men er nok bare bange for at første gang var rent held og at vi måske slet ikke kan igen. jeg er overvægtig også mere end jeg var dengang, jeg er ældre og ja, af en eller anden grund tror jeg ikke på det.

Nogen der har lidt opmuntring til en små skruk irrationel lady?
Evt. Nogen der vil fortælle om en hurtig første gang og en sløv anden gang?

Det behøver ikke være et problem! Jeg er blevet gravid meget nemt med mine (snart) 3 og denne gang har jeg vejet en del mere end de to første gange.

Så jeg har 'desværre' ikke en historie om en hurtig et'er og langsom to'er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.