Fjernundervisning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Kloster

Hej.

Snakkede med en veninde forleden dag, som skulle til at læse psykologi på fjernundervisning (som et led til sin uddannelse).

Jeg kom til at tænke på, om jeg egentlig kunne holde mig selv oppe til sådan noget.
Jeg har virkelig været en lille stræber i mine 2 uddannelser som voksen, men fjernundervisning... Ja DET tror jeg sgu ikke jeg ville kunne tage mig selv i nakken for at få gennemført.

Hvad med jer... Kunne I det??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

oo

jae...det tror jeg godt jeg kunne. nu læser jeg litteraturvidenskab og her de første to år har jeg været temmelig meget selvstuderende, det var kun hvis der var en professor som jeg virkelig holdt af, at jeg tog til undervisningen. folk var en del yngre end mig og det gjorde bare, at niveauet lå for lavt til at jeg ville bruge tid på at tage til og fra uni. nu skal jeg så læse historie og glæder mig til at se hvordan det er på det studie, for jeg kan se på studielisten, at der også er en del ældre mennesker på holdet omkring de 60, så det kunne jo blive rigtig spændende!
jeg er ikke voldsomt disciplineret eller noget, men de fag jeg har valgt kommer meget let for mig, og så er de naturligvis spændende, så det går ligesom af sig selv. heldigvis!

Anmeld

19. august 2009

Nadi

Det får vi at se, jeg skal nemlig selv til at have fjernudnervisning/mono-undervisning. Og jeg har virkelig også tænkt og tænkt om jeg kunne holde modet oppe, nu hvor jeg også venter mig og har haft en laaaang sommerferie (ti uger). Så tror det bliver svært, men hvis man tager sin uddannelse seriøs og der er andre til at peppe en op så er det nok ikke så slemt igen. Håber jeg kan klare det, men det får vi at se. Så sakl jeg give en tilbagemelding

Knus Nadia

Anmeld

19. august 2009

Mira0911

Har selv tænkt på det... Men hvilke uddannelser går ind under fjernundervisning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.