Babydrøm skriver:
Tusind tak
Dejligt at høre jeg ik er alene om at have det sådan her.
Fantastisk I var så heldige!
Gid det også ville ske her
Vi gør de samme ting hehe. Håber ik nogen jeg kender kommer og siger de venter sig, puha så ved jeg ik lige hvad jeg gør.. Ej glad på deres vegne, men ville nok gøre mig mere ked.
Jeg har en ustabil cyklus, har ingen ide om hvornår jeg har æl
Meget frustrende! og nu skal vi til udredning på en klinik, er godt nok spændt! Vi kan nok ik lige nå at lave en spire før klinik besøget, da kæresten kommer hjem 2 dage før.. Hvis vi nu er heldige sker det efter skylning af æggeleder

Hvor længe havde I prøvet?
Tusind tak for de opmuntrende ord, kram og krydsede fingre
Det er da så lidt, synes det er hyggeligt at chatte med dig. Desuden så er jeg kun glad hvis jeg kan hjælpe 
Ja jeg føler mig også rigtig heldig, på trods af en lidt problematisk graviditet. Man ved virkelig aldrig hva der venter én.
Og ja selvfølgelig blir man glad på ens venindes vegne hvis hun blir gravid, men inderst inde gør det altså rigtig ondt (selvom det en ting man ik rigtig ka sige højt). Især fordi jeg ved de nærmest var ligeglade med hvornår og om de overhoved kunne blive gravide. Hun stoppede med at tage ppiller efter 10 år og måneden efter vupti så var hun gravid
Det lyder måske lidt ondt, men for mig har det været min drøm i flere år at blive mor. Vi prøvede i ca et år før det lykkedes for os. Jeg har længe ønsket det så inderligt, og det kan godt være det lyder som om vi har prøvet i flere år men sådan føltes det altså.
Det blir godt nok spændende og det er jo lige om lidt
Hold ud de her dage hvor din bedre halvdel ik er ved din side og så har i heldigvis noget at se frem til når han kommer hjem igen
Jeg krydser ihvertfald fingre for jer og er sikker på jeres lykkelige dag nok skal komme 
Glæder mig til at følge dig. Du må holde os opdateret 
Anmeld