Har i alle haft tegnbødning/slimproppen gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

LinLin

Sujan skriver:

Gil vandet eller startede det med veer?

Vandet gik første gang 37+6 (der hvor der ikke var tegn på noget)
Anden gang startede med veer 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

M (:

Sujan skriver:

Ja ligger her 38+0...
Har haft plukkeveer i flere dage.. Synes de tager til nu og kan næsten kun ligge ned.

Sidste gang havde jeg lidt blødning og slimproppen gik en del timer inden veerne rigtig kom...
Men har jeg ikke haft denne gang..

Så havde i blødning/slimprop?

Kan nemlig ikke lige finde ud af om jeg skal advare og sørge for der kan være nogle hos min datter hvis det skulle tage til... Men heller ingen grund til folk sidder her hvis der ikke sker noget

Jeg havde ingen tegn på fødsel - hverken slimprop, tegnblødning eller vand der gik jeg fik veer ud af ingenting og havde 5,5 time senere min søn i armene. Jeg fødte dog allerede 36+3. 

Anmeld

2. september 2014

Sujan

M (: skriver:

Jeg havde ingen tegn på fødsel - hverken slimprop, tegnblødning eller vand der gik jeg fik veer ud af ingenting og havde 5,5 time senere min søn i armene. Jeg fødte dog allerede 36+3. 

Hold da op det gik stærkt...

Nu er mit bare gået helt i sig selv igen...

Puha synes det er ved at være hårdt...

Anmeld

2. september 2014

EAF

Ja ligger her 38+0...
Har haft plukkeveer i flere dage.. Synes de tager til nu og kan næsten kun ligge ned.

Sidste gang havde jeg lidt blødning og slimproppen gik en del timer inden veerne rigtig kom...

Kan nemlig ikke lige finde ud af om jeg skal advare og sørge for der kan være nogle hos min datter hvis det skulle tage til... Men heller ingen grund til folk sidder her hvis der ikke sker noget

39+1 kl. 4.45 gik min slimprop for første gang. Oplevede det kun den ene gang - veerne begyndte ved 10tiden og tre dage senere kom han ud. Vandet blev taget før presseveerne.  Men for andre oplever de det jo tit og ofte i løbet af graviditeten. Når du ikke magter det mere, så giv dem der skal have besked besked - pludselig kan det jo også gå stærkt - så hellere sooner than later 

Anmeld

3. september 2014

Sujan

Ihhhhh det gik bare i sig selv igen og nu er der ingenting...

Har det fint med hun bliver derinde så længe hun skal... Gider bare ikke alle de stride plukkeveer... Nøj hvor er det dog forskelligt med de fødsler. Men min første datter gik der 12 timer fra jeg tænkte "var det en ve" til hun var ude...

Denne her gang er bare helt anderledes!!! Så man har ikke styr på en skid alligevel... Ha ha

Anmeld

3. september 2014

Ayasmor

Sujan skriver:

Så er der da håb om der er gang i noget!!!

Er fustrerende når man hele tiden tror der er ved at være gang i noget og så stopper det bare igen

Ja, det er meget frustrerende bare at vente hele tiden Hvordan er natten gået hos dig?

Anmeld

3. september 2014

Ayasmor

Sujan skriver:

Så er der da håb om der er gang i noget!!!

Er fustrerende når man hele tiden tror der er ved at være gang i noget og så stopper det bare igen

Ja, det er meget frustrerende bare at vente hele tiden Hvordan er natten gået hos dig?

Anmeld

3. september 2014

Christabelle

Jeg havde ikke tegnblødning før vandet var gået og opdagede ikke slimproppen gik

Anmeld

3. september 2014

modesty

Sujan skriver:

Ja ligger her 38+0...

Nej. 

Anmeld

3. september 2014

Sujan

Ayasmor skriver:

Sovet uroligt pga. Plukkeveer men nu er det gået i sig selv igen.. Utroligt hvor forskellige fødsler kan være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.