Hva' er det værd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2014

o1Mutte

Håber der er nogen der tør komme med et bud.. Jeg har sendt billeder af testellet ind til lauritz for at få det vurderet eftersom ingen af dem jeg har spurgt, kender til det.. Og så har jeg sådan et par ænder jeg har arvet efter min farmor og farfar.. Nogen der ved hvad de er værd? og det samme med stellet?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Nystart

o1Mutte skriver:

Håber der er nogen der tør komme med et bud.. Jeg har sendt billeder af testellet ind til lauritz for at få det vurderet eftersom ingen af dem jeg har spurgt, kender til det.. Og så har jeg sådan et par ænder jeg har arvet efter min farmor og farfar.. Nogen der ved hvad de er værd? og det samme med stellet?  

Jeg kender det godt....

jeg tror ikke du skal regne med at få over 1000 kr samlet....

men sødt det er det 

Anmeld

2. september 2014

o1Mutte

Her er ænderne. De ee lavet af træ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2014

o1Mutte

Nystart skriver:

Jeg kender det godt....

jeg tror ikke du skal regne med at få over 1000 kr samlet....

men sødt det er det 

Okay, jeg har kun de som er vist på billederne. Havde ogaå kopperne dertil, men de er desværre forsvundet i en flytning? 

Anmeld

2. september 2014

Mama85

o1Mutte skriver:

Stellet er ikke meget værd i kroner og ører, men derfor kan affektionsværdien være stor ænderne kender jeg desværre ikke noget til.

Anmeld

2. september 2014

Røverdatter

Ænderne så jeg på et loppemarked i min søns børnehave. De er søde, men tror umiddelbart ikke at de er rigtig meget værd

Anmeld

2. september 2014

aarhusmor

Kan se en der har et sæt mage til her til 2500

http://www.guloggratis.dk/samlerobjekter/porcelaen-glas-bestik/spisestel/annonce/billeder/20018324-lundeborg-meget-smukt-og-unikt-stel

Jeg har også selv det samme. Dengang vi arvede det fik af vide at det ikke var noget værd. Men selvfølgelig har det altid en værdi. Men værdi kræver jo at nogen synes det er sjovt at have sådan et stel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.