Forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2014

Cillepop

Hej med jer! 

Jeg er på første cyklus efter ppille stop. Er idag dag 38 og ved godt, at cyklus kan være lettere forvirret efter dette stop. 

Men jeg er efterhånden også lidt forvirret! Jeg har den sidste uge, haft lidt brunt udflåd, mega ondt i lænden, der kan komme noget ud af mine brystvorter og jeg er helt oppustet, så det kan ses! 

Jeg har taget nogle test, og der kommer en meget meget svag streg, hvor det er svært at vurdere om der er farve i. Den test jeg tog igår fik farve i sig efter tid (ved man ikke kan regne med det). Tog så i eftermiddags en clear blue digital som sagde "ikke gravid". 

Jeg synes godt nok jeg bliver tosset af det her! Nogle med lignende erfaringer?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

S*DD

Hej hej Cille.. Jeg får den lige op så andre lægger mærke til dit spørgsmål. :-) 

Anmeld

2. september 2014

May86

Hmm. Ville vente en uges tid eller nogle dage og teste igen 

Men der er jo også risiko for at det bare er din krop der justerer cyklus, og at det var en skyggestreg.

Anmeld

3. september 2014

Cillepop

Ja det er jo det! Det er ikke til at vide! Jeg kunne jo ikke dy mig, så tog en test i morges. Meget svag men stregen er der, og kunne se den komme, da urinen bevægede sig over testen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.