Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Drengefødselsdag eller fødselsdag for alle..0.kl

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

923 visninger
5 svar
4 synes godt om
2. september 2014

Frk. K

Ret enkelt

Skal vi holde drengefødselsdag for 11-12 drenge, eller tage hele klassen 18-19 børn).

Vores dreng har også rigtig gode pigevenner i klassen (0.kl), og havde fx svært ved at forstå han ikke måtte komme med til en venindes fødselsdag, fordi hun holdte pigefødselsdag..

"men de andre inviterer til kønsopdelt  fødselsdag"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

De3Guldklumper

Frk. K skriver:

Ret enkelt

Skal vi holde drengefødselsdag for 11-12 drenge, eller tage hele klassen 18-19 børn).

Vores dreng har også rigtig gode pigevenner i klassen (0.kl), og havde fx svært ved at forstå han ikke måtte komme med til en venindes fødselsdag, fordi hun holdte pigefødselsdag..

I skal gøre som i har lyst så længe i ikke begynder at sortere i dem

Så hvis i har tid, plads oh overskud til at tage hele klassen og jeres søn kunne tænke sig det - så synes jeg bare i skal gøre det

Anmeld

2. september 2014

lineog4

Som man selv vil, men altid ud fra princippet: alle drenge, eller alle piger eller hele klassen

Anmeld

2. september 2014

sne190810

Hele klassen, ville jeg invitere i sådan en 0.klasse.

Det er noget som styrker sammenholdet og fællesskabet, hvilket jo er en god grobund for en ny klasse.

Og især når din søn selv giver udtryk for undren hvorfor alle ikke var inviteret til en pige fødselsdag :-)

Anmeld

2. september 2014

Kay

Hvorfor gøre som alle de andre hvis din søn gerne vil noget andet? 

Tag da tøserne med 

Anmeld

2. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Frk. K skriver:

Ret enkelt

Syntes helt sikkert i skal gøre hvad i har lyst til.

I min søns klasse er de 4 drenge og resten piger ud af 21. Og tror når den tid kommer at vi holder for hele klassen. Nu er de lige startet i 0 klasse så ingen har inviteret hjem endnu.
Men hvis jeg selv stod i den situation at der er så få piger og din søn leger med dem også så syntes jeg da helt klart de skal med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.