vigtigt at have til nr.2, men ikke nr. 1 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2014

LilleLene

mor:) skriver:

En croozer 

hvad er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

LilleLene

Rockertand skriver:

Kunne sparke mig selv - jeg opdagede først ved barn nr. 3 (alt for sent) MAN natsutter, oh my gooood, det har bare givet ro om natten

tjek

dem bruger vi i forvejen

Anmeld

2. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LilleLene skriver:

hvad er det

Det er en cykelanhænger, Klapvogn samt løbevogn hvor der kan være to børn og god plads til indkøb 

Anmeld

2. september 2014

Mum33

LilleLene skriver:

Var der nogle ting, som i simpelthen ikke kunnet undvære ved nr. 2, men som i ikke have købt eller ikke brugte ved nr. 1 ?

Er der noget der kan gøre tingene nemmere, når man skal have baby og tumling på samme tid

Min Beco Butterfly -så sad han på maven mens vi lavede alt mulig andet. Nu sidder han på ryggen, så den har vi har stor glæde af

Anmeld

2. september 2014

Kay

En hængevugge det fortrød jeg så meget vi ikke havde til Elna, og så en strækvikle da de bæredimser jeg havde til Elna bare slet ikke fungerede.. 

Anmeld

2. september 2014

Fine_007

Tulle28 skriver:

Slyngevugge! Life saver

Jeg er lige nysgerrig
Hvor længe brugte dit barn slyngevuggen?

Anmeld

3. september 2014

LilleLene

mor:) skriver:

Det er en cykelanhænger, Klapvogn samt løbevogn hvor der kan være to børn og god plads til indkøb 

smaaaaart  thanks

Anmeld

3. september 2014

ano14316

LilleLene skriver:

Var der nogle ting, som i simpelthen ikke kunnet undvære ved nr. 2, men som i ikke have købt eller ikke brugte ved nr. 1 ?

Er der noget der kan gøre tingene nemmere, når man skal have baby og tumling på samme tid

Jeg synes principielt at skråstole er noget møg og brugte det slet ikke til nr. 1 men denne gang har den været helt uundværlig... Men nr 1 spiste vi jo bare når han sov, men nu skal vi jo spise på fast tidspunkt så når vi spiser og den lille er vågen, sidder han i skråstolen...

Og så bruger jeg en manduca bærersele når jeg har brug for at kunne bruge hænderne..

Anmeld

3. september 2014

LilleLene

ano14316 skriver:

Jeg synes principielt at skråstole er noget møg og brugte det slet ikke til nr. 1 men denne gang har den været helt uundværlig... Men nr 1 spiste vi jo bare når han sov, men nu skal vi jo spise på fast tidspunkt så når vi spiser og den lille er vågen, sidder han i skråstolen...

Og så bruger jeg en manduca bærersele når jeg har brug for at kunne bruge hænderne..

vi har skråstol og var faktisk super glad for den til den første

den kunne få ham til at slappe af

Anmeld

3. september 2014

Tulle28

Fine_007 skriver:

Jeg er lige nysgerrig
Hvor længe brugte dit barn slyngevuggen?

Til hun var omkring 8 mdr. mener jeg - men de har lavet en juniormodel, som kan tage helt op til 20 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.