Hej
Øv med mavekneb til din lille fyr. Det er aldrig sjovt når de små har ondt.
Mht d- dråberne - hvis de måske er medvirkende til at give mavekneb - så vil jeg foreslå at du prøver at dele dem ud over dagen - eks 2 dråber morgen, 1 middag og 2 til aften. Det havde en fra min mødre gruppe held med da hendes havde mavekneb. Ellers måske prøve den anden type dråber (dem der skal stå på køl - kan købes på apoteket). Hvis ikke noget af de virker så er det måske ikke dråberne der er skyld i mavebesværet.
Biogaia - jeg ville aldrig give naturmedicin til så lille et barn (eller i det hele taget). Der er ikke den samme kontrol med naturmedicin/kosttilskud som der er med eks rigtig medicin eller vitaminer. Der er heller ikke nogen dokumentation for at der virker på noget som helst. Heller ikke selvom andre har gode erfaringer - de kan jo skyldes tilfældigheder/placebo. Selvom det selvfølgelig også kan skyldes at vi blot endnu ikke kender/har dokumentation for virkning, men i så fald vil jeg vente med at benytte naturmedicinen til den dokumentation foreligger.
Du gør allerede det rigtige med cykelbevægelser og massage. Fortsæt med det. Og vent på at det bliver bedre. Måske finder du noget der kan afhjælpe hans mavebesvær - måske gør du ikke, og i så fald må du bare være der for ham og vente på at det bliver bedre. For det gør det.
De bedste hilsner
Berta
Anmeld