Sex efter fjernelse af spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.802 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. september 2014

Krydserfingre

Hej Ladies. 

Jeg har i dag fået fjernet min kobberspiral da vi ønsker os en lille en.... Havde min mens for omkring 2 uger siden og plet bløder lidt nu (pga fjernelse af spiral tænker jeg). Nå men mit spørgsmål er så hvornår og hvor hurtigt man må have sex og begynde protjektet? 

Deruodver har jeg et, rigtig dumt, spørgsmål: skal man bruge prævention mens man har sex når man allerede ér gravid? Ja sorry ved godt det dumt 

På forhånd taaaak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Ayasmor

Nalapigen skriver:

Hej Ladies. 

Jeg har i dag fået fjernet min kobberspiral da vi ønsker os en lille en.... Havde min mens for omkring 2 uger siden og plet bløder lidt nu (pga fjernelse af spiral tænker jeg). Nå men mit spørgsmål er så hvornår og hvor hurtigt man må have sex og begynde protjektet? 

Deruodver har jeg et, rigtig dumt, spørgsmål: skal man bruge prævention mens man har sex når man allerede ér gravid? Ja sorry ved godt det dumt 

På forhånd taaaak! 

Så snart du synes, at understellet er klar, så kan i gå i gang

Mht. prævention under graviditet så er det ikke nødvendigt. Går ud fra du har fast partner og derfor ikke behøver beskytte mod kønssygdomme og gravid vil du jo allerede være Så i giver den bare gas :p

Anmeld

2. september 2014

Chantie

Jeg havde også en kobbetspiral. Vi havde sex en eller gå dage efter. Og jeg blev gravid i første omgang.. nåede ikke at få mens før jeg testede positiv

Anmeld

2. september 2014

*CKB*

Hej Ladies. 

På forhånd taaaak! 

Da jeg fik fjernet min, fik jeg at vide, at vi kunne begynde med det samme.. Og at jeg i realiteten kunne blive gravid ved første ÆL. 

Jeg var dog lidt øm et par dage efter, så vi måtte lige vente en dag eller to 

Anmeld

2. september 2014

Nystart

Jeg fik min fjernet sidste dag i min mens... pga det kan være nemmere og mere behageligt..... 14 dage efter var jeg gravid...

Anmeld

2. september 2014

Krydserfingre

Tusind tusind tak piger! Så vil vi gå i gang "hurtigst muligt" haha :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.