flere forvirringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Mig og min kæreste har nu forsøgt i lidt under et år at blive gravid. Dog først rigtig begyndt at planlægge her for 4-5 måneder siden. 

Sidste månede fik jeg ikke min menstruation (negativ test) og lægen gad ikke lige tjekke det for mig da hun mente det var fordi jeg ikke havde haft ægløsning. 

Denne cyklus testede vi så for ægløsning og havde både samleje 2 dage før, samme dag og dagen efter. 

Dags dato har jeg fået brunt blod. (Skal først have menstruation om 4 dage) jeg har murren i maven (ikke underlivet som jeg plejer med menses smerter)

Jeg har ømme bryster (hævede) humørsvingninger.

Jeg kan ikke rigtig teste allerede, da den jo så ikke vil vise præcist.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig lidt med om hvad det kan være evt om det kan være fordi jeg er gravid. Eller om det bare er min krop der er mærkelig

Mange hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Kærlighediminmave

Det er jo svært at sige? Kan jo både være graviditet OG din almene cyklus. Jeg får også masser afsymptomer mellem ægløsning og mens. Men testen viser stadig negativ til trods for at jeg ville være det der svarer til 4+4 idag. 

Anmeld

1. september 2014

Chellie

Det, du beskriver der, kan lige så godt være det ene, som det kan være det andet.. Det er ikke nemt, men du kan ikke gøre andet end at vente, til mens skulle være kommet... 

Anmeld

1. september 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det, du beskriver der, kan lige så godt være det ene, som det kan være det andet.. Det er ikke nemt, men du kan ikke gøre andet end at vente, til mens skulle være kommet... 

Ja det tænker jeg også. 

Det er bare så hårdt at vente, når man vil det så gerne :-( 

Men vi håber selvfølgelig på det bedste. ��

Anmeld

1. september 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Mig og min kæreste har nu forsøgt i lidt under et år at blive gravid. Dog først rigtig begyndt at planlægge her for 4-5 måneder siden. 

Sidste månede fik jeg ikke min menstruation (negativ test) og lægen gad ikke lige tjekke det for mig da hun mente det var fordi jeg ikke havde haft ægløsning. 

Denne cyklus testede vi så for ægløsning og havde både samleje 2 dage før, samme dag og dagen efter. 

Dags dato har jeg fået brunt blod. (Skal først have menstruation om 4 dage) jeg har murren i maven (ikke underlivet som jeg plejer med menses smerter)

Jeg har ømme bryster (hævede) humørsvingninger.

Jeg kan ikke rigtig teste allerede, da den jo så ikke vil vise præcist.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig lidt med om hvad det kan være evt om det kan være fordi jeg er gravid. Eller om det bare er min krop der er mærkelig

Mange hilsner

sådan fik jeg min mistanke om graviditet

jeg er 15+1 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.