Planlægge en surprise party til sin kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Anonym trådstarter

Hej.  

Jeg planlægger en surprise fest til min kæreste, som bliver 30 år!  

Jeg kender ingen der har holdt et, så derfor denne tråd, for, at se om der er nogle her, der har prøvet det før??? )) 

Jeg har tænkt mig at invitere venner og hans familie. så om Alle kommer bliver vi 50 mennesker.

Jeg er studrende, men arbejde hele sommerferie for, at få råd til festen. Og det har jeg så nu. 

Tror i det bliver for meget, om der bliver forret og aftensmad, dessert med vin alkohol og drikkevarer? 

og om man køber en helsteget pattegris er det ikke nok som hovedretten eller skal man også ha andet kød til rådighed? 

Mange af mine venner siger det er for meget, men det synes jeg ikke min kæreste fortjener det virkeligt 

- er anoym så min kæreste ikke kommer til, at se dette også. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg syntes det lyder som en god og festlig surprise party..

Anmeld

31. august 2014

Wish

Jeg sys det lyder helt fantastisk ! Også med mængden. 

Har holdt surpriceparty to gange, een gang for min mand og een gang for min far (mest min mor der holdte men jeg hjalp med alt) 

Vil sige det et en succes hvergang 

Håber i får en fantastisk fest ! Og sys ikke der behøver være forskelligt kød 

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Tak hvor er i søde  

Anmeld

31. august 2014

bøllen

Hej.  

Jeg planlægger en surprise fest til min kæreste, som bliver 30 år!  

Jeg kender ingen der har holdt et, så derfor denne tråd, for, at se om der er nogle her, der har prøvet det før??? )) 

Jeg har tænkt mig at invitere venner og hans familie. så om Alle kommer bliver vi 50 mennesker.

Jeg er studrende, men arbejde hele sommerferie for, at få råd til festen. Og det har jeg så nu. 

Tror i det bliver for meget, om der bliver forret og aftensmad, dessert med vin alkohol og drikkevarer? 

og om man køber en helsteget pattegris er det ikke nok som hovedretten eller skal man også ha andet kød til rådighed? 

Mange af mine venner siger det er for meget, men det synes jeg ikke min kæreste fortjener det virkeligt 

- er anoym så min kæreste ikke kommer til, at se dette også. 

Super sød tanke  Min svigerinde gjorde det til min brors 30 års fødselsdag. Tror faktisk menuen var helstegt pattegris  med tilbehør. Kan ikke huske om der var dessert . Måske kaffebord. De gange vi har været til fest med pattegris har der " kun " været det ( med tilbehør ) men det er mere end rigeligt. God fest 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.