Pletblødning og teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Juli14

Hej allesammen, håber nogle har noget erfaring. 

Jeg begyndte i tirsdags at pletbløde, helt brunt udflåd der dagligt kan fylde hvad der svarer til en to-krone i et trusseindlæg. 

Skulle have haft min mens nu her tirsdag-fredag, så tror i det er min krop der ikke har dannet nok hormon endnu til at holde en mens tilbage? 

Og hvis det er, vil det så betyde der heller ikke er nok hormon til at kunne påvise en graviditet på en graviditetstest? 

Har andre oplevet denne brunlige udflåd som tegn på graviditet? 

Vil være 4+0,4+1, 4+2 eller 4+3, ved ikke helt hvornår min ægløsning var, da min mens i sidste måned startede som pletblødning (men kun i 2 dage) og så kom min alm mens. 

Håber i kan svare, 

knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Rockertand

Juli14 skriver:

Hej allesammen, håber nogle har noget erfaring. 

Jeg begyndte i tirsdags at pletbløde, helt brunt udflåd der dagligt kan fylde hvad der svarer til en to-krone i et trusseindlæg. 

Skulle have haft min mens nu her tirsdag-fredag, så tror i det er min krop der ikke har dannet nok hormon endnu til at holde en mens tilbage? 

Og hvis det er, vil det så betyde der heller ikke er nok hormon til at kunne påvise en graviditet på en graviditetstest? 

Har andre oplevet denne brunlige udflåd som tegn på graviditet? 

Vil være 4+0,4+1, 4+2 eller 4+3, ved ikke helt hvornår min ægløsning var, da min mens i sidste måned startede som pletblødning (men kun i 2 dage) og så kom min alm mens. 

Håber i kan svare, 

knus 

Tag en test?

Anmeld

31. august 2014

Rima

folket hjælp mig, jeg er meget ked af det jeg er i ivf behandling og skal til blødprøve imorgen, jeg er begyndt og blød lidt, det er ikke helt alm. blød, men noget lyserød og brun farve på min trusseindlæg. er der stadig en chance for at være gravid? imorgen er det 14 dag siden de har lagt befrugtede æg op i mig... jeg ved at jeg kan få svar imorgen, men jeg er helt smadret og kan ikke vent til imorgen. 

undskyld for jeg skriver her, da jeg ikke ved hvor er det min skriver indlæg. 

mvh. Rima 

Anmeld

31. august 2014

ønskebørn74

Rima skriver:

folket hjælp mig, jeg er meget ked af det jeg er i ivf behandling og skal til blødprøve imorgen, jeg er begyndt og blød lidt, det er ikke helt alm. blød, men noget lyserød og brun farve på min trusseindlæg. er der stadig en chance for at være gravid? imorgen er det 14 dag siden de har lagt befrugtede æg op i mig... jeg ved at jeg kan få svar imorgen, men jeg er helt smadret og kan ikke vent til imorgen. 

undskyld for jeg skriver her, da jeg ikke ved hvor er det min skriver indlæg. 

mvh. Rima 

Du kan være gravid.. Tag en test..

Anmeld

1. september 2014

Rima

tak for din  svar, men er desværre ikke gravid håber på den næste forsøg..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.