Feber :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
2 synes godt om
31. august 2014

sulo

Hvad vil i give jeres barn på 10 mrd at spise?

Kristian startede kl 2 i nat med 39.8, faldet til 38.6 her til morgen, normalt får han havregrød til morgenmad, men grundet at han var meget pylret og jeg ikke måtte forlade ham, valgte jeg bare at give ham en flaske som forsvandt hurtigt og han faldt i søvn.

Men han bør vel have andet?, gode råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Snoopy77

sulo skriver:

Hvad vil i give jeres barn på 10 mrd at spise?

Kristian startede kl 2 i nat med 39.8, faldet til 38.6 her til morgen, normalt får han havregrød til morgenmad, men grundet at han var meget pylret og jeg ikke måtte forlade ham, valgte jeg bare at give ham en flaske som forsvandt hurtigt og han faldt i søvn.

Men han bør vel have andet?, gode råd modtages med kyshånd

Hvis flaske er det eneste han vil have, så giv ham det. Der er den næring i han skal bruge  

Anmeld

31. august 2014

sulo

Det var også planen, tænkte på om der var noget jeg kunne friste ham med, han har ikke ville have noget siden i morges

Anmeld

31. august 2014

Misser1989

sulo skriver:

Det var også planen, tænkte på om der var noget jeg kunne friste ham med, han har ikke ville have noget siden i morges

De der små yoghurt. Det fik vi anbefalet af lægen når børnene har været syge og ikke ville spise god bedring med ham

Anmeld

2. september 2014

Snoopy77

sulo skriver:

Sådan har min datter også altid været og er det stadig, hun er 14 måneder. Helst kun flaske når hun er syg og så er jeg altså sådan lidt:der sker ikke noget ved det og hun får den næring hun skal have. Når hun er ved at være frisk igen, spiser hun helt automatisk almindelig mad igen

håber din søn har fået det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.