Jeg skal giftes!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
35 synes godt om
31. august 2014

Bell'star

Ja!! Det er lige hvad jeg skal!

Vi holdt igår en fælles 1års fødselsdag for vores søn og fest fordi jeg er blevet færdiguddannet. Begge vores familier var med, og så midt i det hele, beder min kæreste om opmærksomheden, prøver at holde en tale, kniber en tåre, falder på knæ og frier til mig for øjnene af 40(!!) familiemedlemmer

Det var simpelthen så smukt og jeg er så stolt, glad og lykkelig!

Oven i det, fik jeg i fredags job, med start imorgen, så man kan vist ikke andet end sige, at dette har været en FANTASTISK weekend indtil nu!?

(Jeg sagde iøvrigt JA!! )

Det var alt fra mig, måtte bare lige dele mine dejlige oplevelser med jer herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Bell'star skriver:

Vi holdt igår en fælles 1års fødselsdag for vores søn og fest fordi jeg er blevet færdiguddannet. Begge vores familier var med, og så midt i det hele, beder min kæreste om opmærksomheden, prøver at holde en tale, kniber en tåre, falder på knæ og frier til mig for øjnene af 40(!!) familiemedlemmer

Oven i det, fik jeg i fredags job, med start imorgen, så man kan vist ikke andet end sige, at dette har været en FANTASTISK weekend indtil nu!?

Det var alt fra mig, måtte bare lige dele mine dejlige oplevelser med jer herinde

Neej, hvor fantastisk Stort tillykke med både søn, at du er færdig, job og frieri

/ Taco78 

Anmeld

31. august 2014

Bell'star

Taco78 skriver:

Neej, hvor fantastisk Stort tillykke med både søn, at du er færdig, job og frieri

Mange tak ja, det er helt fantastisk.. Ikke ligefrem hver uge
Man oplever sådan en weekend

Anmeld

31. august 2014

MorDk

Smukt! Stort tillykke med det!

Anmeld

31. august 2014

Bell'star

MorDk skriver:

Smukt! Stort tillykke med det!

Mange tak

Anmeld

31. august 2014

Babydrøm

Bell'star skriver:

Fantastisk! Stort tillykke med det hele  

Anmeld

31. august 2014

MyLove E

Kæmpe Tillykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.