Jeg bliver snart sindsyg:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Kærlighediminmave

Er på dag 56 i min cyklus nu

Mener at jeg havde æl den 14/8 pga stærker smerter i venstre side i ca en time.

en uge efter får jeg rigtig ondt i den nederste del af maven, det varer et par timer.

I den uge er jeg mega træt. Efterfølgende står den på hovedpine on and off. Murren i maven og et par dage med meget tissetrang og ømme brystvorter.

nu døjer jeg bare med kontant at føle det som om mens dukker op, den er bare ikke kommet endnu.. Nå ja jeg har jo testet selvfølgelig. Men den er jo negativ på negativ på negativ og så en enkelt test med en streg/skygge efter 3 min. 

Jeg går snart ud af mit gode skind!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

friis

Dag 64 her 

Anmeld

31. august 2014

Kærlighediminmave

friis skriver:

Dag 64 her 

Det er uudholdeligt!!

Men havde du ik fået en positiv test? 

Jeg var endda ved lægen i fredags, hun mente alt var normalt.. Det blev Je ikke klogere af

Anmeld

31. august 2014

Købmagerkonen

Skrukkeluk skriver:

Er på dag 56 i min cyklus nu

Mener at jeg havde æl den 14/8 pga stærker smerter i venstre side i ca en time.

en uge efter får jeg rigtig ondt i den nederste del af maven, det varer et par timer.

I den uge er jeg mega træt. Efterfølgende står den på hovedpine on and off. Murren i maven og et par dage med meget tissetrang og ømme brystvorter.

nu døjer jeg bare med kontant at føle det som om mens dukker op, den er bare ikke kommet endnu.. Nå ja jeg har jo testet selvfølgelig. Men den er jo negativ på negativ på negativ og så en enkelt test med en streg/skygge efter 3 min. 

Jeg går snart ud af mit gode skind!!!!

Jeg synes du skal tage til lægen igen og insistere på at få en henvisning til gynækolog. Jeg prøvede det selv i foråret (endte med en cyklus på 70 dage!), hvor jeg gik til lægen da jeg var omkring dag 55, og han tøvede slet ikke med at sende mig til gynækologen.

Det er jo naturligvis en enormt frustrerende situation, og det stopper ikke før du enten får din menstruation, en positiv G-test eller kommer en tur til gynækologen der forhåbentlig kan give dig nogle svar.

Anmeld

31. august 2014

Kærlighediminmave

FruOlsen skriver:

Jeg synes du skal tage til lægen igen og insistere på at få en henvisning til gynækolog. Jeg prøvede det selv i foråret (endte med en cyklus på 70 dage!), hvor jeg gik til lægen da jeg var omkring dag 55, og han tøvede slet ikke med at sende mig til gynækologen.

Det er jo naturligvis en enormt frustrerende situation, og det stopper ikke før du enten får din menstruation, en positiv G-test eller kommer en tur til gynækologen der forhåbentlig kan give dig nogle svar.

Okay hun lavede en gyn. Undersøgelse og tog en prøve som jeg skal ringe på om knap 3 uger. Hun synes alt så ud til at være iorden men hvis jeg stadig ik har fået mens eller en positiv test når jeg skal ringe efter svar på prøven så må jeg insistere på at de tjekker mig igen. Det er bare sur røv at gå og føle at mens er på vej, og til ens skuffelse kommer der ingenting:/ ikke en dråbe blod har jeg set siden sidste mens! vil være 4+3 HVIS der er noget. Så det er bare død frustrerende det her.  

Anmeld

2. september 2014

friis

Skrukkeluk skriver:

Det er uudholdeligt!!

Men havde du ik fået en positiv test? 

Jeg var endda ved lægen i fredags, hun mente alt var normalt.. Det blev Je ikke klogere af

Den digitale sagde ikke positiv , så det var nok bare synsbedrag 

Anmeld

2. september 2014

Kærlighediminmave

friis skriver:

Den digitale sagde ikke positiv , så det var nok bare synsbedrag 

Øv det er jeg ked af!

jeg har kun fået en skygge en valmed test på 3 min. For 3-4 dage siden. Den gav mig lidt håb. Men har testet med stiks siden og der har ikke været skyggen af en streg så der røg håbet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.