Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer
Hvis jeg gerne vil teste her til eftermiddag, hvor mange timer anbefales der at jeg ikke skal have tisset inden? Jeg har først mulighed for at købe en test her senere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
S*DD skriver: Hej med jer Hvis jeg gerne vil teste her til eftermiddag, hvor mange timer anbefales der at jeg ikke skal have tisset inden? Jeg har først mulighed for at købe en test her senere.
Bare sørg for at det er minimum 4 timer siden du sidst har tisset
anjo01 skriver: Bare sørg for at det er minimum 4 timer siden du sidst har tisset
Puha! Det er lang tid men den klarer jeg nok lige denne enkle dag tak for hjælpen
S*DD skriver: Puha! Det er lang tid men den klarer jeg nok lige denne enkle dag tak for hjælpen
Hehe. for at den er der er du gået over tid?
anjo01 skriver: Hehe. for at den er der er du gået over tid?
Den var desværre meget negativ... Ja en dag over. Har haft det mærkeligt I underlivet i over en uge.
S*DD skriver: Den var desværre meget negativ... Ja en dag over. Har haft det mærkeligt I underlivet i over en uge.
Øv Vent et par dage og hvis den stadig ikke er kommet så prøv og test om morgenen.
anjo01 skriver: Øv Vent et par dage og hvis den stadig ikke er kommet så prøv og test om morgenen.
Ja det tror jeg også er planen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128