Hvor længe gik der fra 3-4 cm åben til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2014

lykkekevin

Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt 

Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang? 

Her andkom jeg kl 16:45 3 cm åben kl 17:05 lå jeg med lillebror så 20 min

Havde kun lidt murre de.første 5 10 min 

Og håber snart din baby kommer ud til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ved min første fødsel gik der 12 timer fra jeg var 3-4 cm. åben til jeg fødte. Ved min anden fødsel gik der 5 timer!

Held & lykke...

Anmeld

2. september 2014

Bettina19

-Sigrid- skriver:

Nu ligger jeg herhjemme og venter på at lillesøster kommer. Mit bækken er i den grad løsnet og klart, jeg er 3-4 cm åben, har ingen livmoderhals og er 6 dage over terminen! Fødte storesøster i 40+4, så jeg føler mig lidt snydt 

Så mit spørgsmål er: hvor længe gik der fra I var 3-4 cm åben til fødslen gik igang? 

1. Gang ( dreng )

7 timer 46 minutter

2. Gang (pige)

aner det ikke gik kun 2 timer fra jeg vidste jeg var i fødsel, til hun var ude. 

Anmeld

5. september 2014

Lykken-er-alt

4 timer og 24 minutter :0)

Held og lykke

Anmeld

5. september 2014

san

-Sigrid- skriver:

6 timer ca, så var jeg i gang med at presse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.