Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen de damer

hvad har i haft af symptomer før udebleven mens?

jeg har ømme og lidt større bryster. Er dette sket for nogen uden de vargravid? Ved godt de godt kan blive ømme uden der er noget, men har i også oplevet at de blev større? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Godmorgen de damer

jeg har ømme og lidt større bryster. Er dette sket for nogen uden de vargravid? Ved godt de godt kan blive ømme uden der er noget, men har i også oplevet at de blev større? 

Jeps .... Det har jeg hvertfald haft nogle gange. Også blev de mindre igen når jeg fik min mens  

Da jeg fandt ud af jeg var gravid havde jeg ingen symptomer overhoved. Det var først en uge efter der kom de der små symptomer og 2 uger efter fik jeg kvalme Ømme og store bryster har jeg ikke endnu  

Håber den er der for dig   

Anmeld

30. august 2014

Mutti2

Jeg havde ømme brystvorter, træthed og kvalme allerede før udebleven mens. Troede jeg var ved at blive syg, da en graviditet slet ikke var forventet..... Kunne dog ikke lige placere en begrundelse for de ømme brystvorter...

Krydser for at den er der for jer?

Anmeld

30. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Godmorgen de damer

Sådan bliver mine bryster altid op til min mens.

Og ja, jeg har oplevet alle mulige symptomer uden at jeg var gravid.

Væbn dig selv med tålmodighed. 

Anmeld

31. august 2014

Chellie

Jeg kan gå næsten en hel skål-størrelse op, og have forfærdelig ømme bryster, uden gevinst..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.