er jeg for overtroisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
1 synes godt om
29. august 2014

natashalarsen

Tror i på man kan genføde folks sjæl? Min venindes ønske om min gravidtet gik i opfyldelse. Hun døde for 3 dage siden, er ret overtroisk på den måde <3 men har opfyldt hendes ønske og min og min kærestes er så glad, nervøs bange spændt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Røverdatter

Overtro er et vidt begreb. Men jeg er slet ikke i tvivl om, at der findes mere mellem himmel og jord.. Og jeg er ikke i tvivl om, at afdøde sjæle kan kontakte os/vi kan kontakte dem, hvis tiden og energien er til det

Min veninde er clairvoyant, og har før været hos en anden clairvoyant, hvor jeg virkelig er blevet bekræftet om "en anden verden"

Hvis du har lyst til at snakke mere, så bare send privat

Anmeld

29. august 2014

Disa

Kondolerer

Jeg ved ikke om jeg tror på at en sjæl bliver genfødt, men der er noget ved det som giver mig gåsehud over det hele.

Min bror og hans kæreste ventede sig deres første barn, kort efter fødslen døde min onkel.
Nu er jeg gravid, en uge efter jeg fandt ud af det døde min oldemor. Ved godt at der er logiske forklaringer på begge historier, men det er stadig noget der skræmmer mig.

Anmeld

30. august 2014

Camilla <3

Jeg tror på, at vi bliver genfødt. :-) 

Anmeld

30. august 2014

Sitrani

natashalarsen skriver:

Tror i på man kan genføde folks sjæl? Min venindes ønske om min gravidtet gik i opfyldelse. Hun døde for 3 dage siden, er ret overtroisk på den måde <3 men har opfyldt hendes ønske og min og min kærestes er så glad, nervøs bange spændt forvirret

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg tror på.. intet har overbevist med endnu, men håber da at de døde kommer i himlen/kommer "over i en anden verden", hvis sådan noget findes.. men tænker at man nok er tilbøjelig til at tro sådan noget, fordi man så inderligt ønsker, at det ikke bare slut, og folk bare forsvinder...

Jeg er ked af at høre om dit tab.. det er frygteligt. . Jeg har lige selv mistet min dejlige mor alt alt for tidligt �� Fuldstændig uforberedt.. og håber da så inderligt at hun er derude et eller andet sted! For kan ikke tåle tanken om at hun bare er væk for evigt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.