Aldrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Vingummien

læs den seddel der ligger i en pakke medicin med bivirkninger osv

Har fået noget nyt medicin jeg skal prøve imod det med mine ben, har lige taget den, og var ikke med go vilje. Er det sammen som parkinson patienter får.

Man kan både få hallucinationer, unormale drømme, forvirring, pludselig indsættende søvn, synsforstyrrelse, og det er bare nogle af dem, det positive er dog en af dem og det er vægttab men el kan man vist lige sp godt ligge sig i sengen og vente, man kan ligge frem frem kalde ludomani, men det er så sjællent med alligevel. Vi har knap penge i forvejen

Men håber det virker.

Blev el mishandlet, skulle ha taget blodprøver og hun fattede ikke en skid, hun måtte opgive, og endte med kvlame osv da hun ramte en nerve og der løb blod ned af armen på mig, det hjalp så ikke lige på min nålefobi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

JustAnotherName

Puha da da 

Håber da ikke du får nogle af de grumme bivirkninger!

FJOLS, hende stikkeren. Sådan en har jeg også prøvet, hvor hun måtte stikke om flere gange. Hun ramte forkert og jeg blev blå op og ned af armen i uger efter. Måtte selv sidde og holde vat for at stoppe blod ...tsk tsk!
Godt jeg ikke er bange for nåle-stik - men altså, alligevel!! Skisme klamt!

God bedring med dig ...og hold godt styr på den indre spillenarkoman, haha.

Anmeld

18. august 2009

Vinker

Håber virkelig det gør noget positivt for dig når nu du både skulle mishandles og måske få diverse slemme bivirkninger på de piller..... Men ja jeg er også blevet skræmt mange gange ved at læse om bivirkninger på forskelligt medicin.... Det lyder heller ikke som de mest normale bivirkninger de piller kan give dig!

Krydser finger for det bedste!

Anmeld

18. august 2009

anna-jonas

Heldigvis er det meget sjældent at man får alle bivirkninger. De skal bare skrive alt ned, så folk er informeret. Håber slet ikke at du får nogle bivirkninger, men kun får ro på bentøjet.

Mette

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

Det kunne jo være du vandt i Lotto som bivirkning...

Nej, det er jo ikke sjovt. Hvad er der med dine ben?

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Det kunne jo være du vandt i Lotto som bivirkning...

Nej, det er jo ikke sjovt. Hvad er der med dine ben?

he he ja det ku da være skønt

Jeg har det her, nemmere at læse om det

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/uroligeben.htm

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Håber virkelig det gør noget positivt for dig når nu du både skulle mishandles og måske få diverse slemme bivirkninger på de piller..... Men ja jeg er også blevet skræmt mange gange ved at læse om bivirkninger på forskelligt medicin.... Det lyder heller ikke som de mest normale bivirkninger de piller kan give dig!

Krydser finger for det bedste!

Nej, kiggede også lidt da jeg læste det igennem

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

he he ja det ku da være skønt

Jeg har det her, nemmere at læse om det

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/uroligeben.htm

Årh det lyder ikke rart. Kan godt huske fra graviditeten hvordan det føles. Det er meget ubehageligt. Håber da at medicinen hjælper dig uden alt for trælse bivirkninger.

Jeg døjer selv med smerter i benene, specielt om sommeren. Det er dårlige venepumper, vand i benene og fra ryggen... De bliver så tunge og så gør det bare helt vildt ondt...

Anmeld

19. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Årh det lyder ikke rart. Kan godt huske fra graviditeten hvordan det føles. Det er meget ubehageligt. Håber da at medicinen hjælper dig uden alt for trælse bivirkninger.

Jeg døjer selv med smerter i benene, specielt om sommeren. Det er dårlige venepumper, vand i benene og fra ryggen... De bliver så tunge og så gør det bare helt vildt ondt...

Det er bare træls.

For et par år siden kunne jeg ikke gå pga det, gik til genoptræning

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Nej det er faktisk meget belastende at have problemer med bentøjet. Det er jo dem der skal bære os gennem livet, så det er nu rarest, hvis de er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.