Så får i lige en update mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2014

ønskebørn74

grinny skriver:

Ja da, tester da liiiige i morgen 

Har lige taget dette billede, godt nok et par timer siden nu - men der er da farve i, ikke? 

Kan sagtens se den.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

cwl

Ja jeg kan også godt se den...

Den ligner lidt min fra 4+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2014

grinny

ønskebørn74 skriver:

Kan sagtens se den.. 

Også på de første billeder?

Anmeld

29. august 2014

grinny

cwl skriver:

Ja jeg kan også godt se den...

Den ligner lidt min fra 4+1

Ja kunne det godt  

tror sgu jeg skal være mor igen

Anmeld

29. august 2014

cwl

grinny skriver:

Ja kunne det godt  

tror sgu jeg skal være mor igen

Håber det så meget for jer...

Anmeld

29. august 2014

Christine

grinny skriver:

Jeg er 3 dage over tid, ingen mens smerter - intet der tyder på mens er på vej.

Men temp. ligger forsat på 37 (normal 35,8 - 36,4)7

Varme røde kinder KONSTANT 

Brystspændinger

Og smerter ved ligamenterne når jeg f.eks. skal vende mig i sengen.

Jeg har taget denne test her til aften. Egentlig dumt for jeg havde tisset inden for et par timer og ja, så var det aften urin, men kæresten havde købt en pakke med 2 test, så mit testmonster overtog mig 

De to første billeder er inden for 5 minutter. Der var meget rødt, men synes alligevel jeg kunne skimte en streg bag al overskuds farven.

3-4 er efter 10 - max 15 minutter - så de gælder egentlig ikke, men alligevel?! 

Efter en halv time er stregen stadig der!

Hvad siger mine piger? Og jeg ved godt det er dumt at kigge til den efter tid, men alt skriger at jeg er gravid!

Wow det er spændende! Havde du først en positiv, så en negativ og nu er den positiv igen? Eller var det æl test der var positiv? Er lidt forvirret! Men det er da så dejligt hvis den er der alligevel. 

Siger man ikke også g-test godt kan være falsk negativ men ikke falsk positiv?

Ser frem til update på morgentest 

Anmeld

29. august 2014

grinny

Christine skriver:

Wow det er spændende! Havde du først en positiv, så en negativ og nu er den positiv igen? Eller var det æl test der var positiv? Er lidt forvirret! Men det er da så dejligt hvis den er der alligevel. 

Siger man ikke også g-test godt kan være falsk negativ men ikke falsk positiv?

Ser frem til update på morgentest 

Haha, forstår godt du er forvirret 

Startede med meget positive ÆL teste en uge efter forventet ÆL, efter 3-4 dage blev de så negative igen og jeg tog en gtest, både jeg og baby.dk synes den var svag positiv + 2 eller 3 efter den. 

Så købe jeg en valmed som var negativ - dog med en skygge efter mange mange timer og jeg troede så at det var det for ÆL test var stadig negativ og valmed negativ.

Nu er jeg så 3 dage over tid og ville tage en og får så dette resultat?! 

Kan du se stregen på alle billeder?

Anmeld

29. august 2014

Christine

grinny skriver:

Haha, forstår godt du er forvirret 

Startede med meget positive ÆL teste en uge efter forventet ÆL, efter 3-4 dage blev de så negative igen og jeg tog en gtest, både jeg og baby.dk synes den var svag positiv + 2 eller 3 efter den. 

Så købe jeg en valmed som var negativ - dog med en skygge efter mange mange timer og jeg troede så at det var det for ÆL test var stadig negativ og valmed negativ.

Nu er jeg så 3 dage over tid og ville tage en og får så dette resultat?! 

Kan du se stregen på alle billeder?

Ih de der valmed har altså drillet mig lidt med at være negative når de burde være positive..

Jeg kan faktisk godt ane stregen på billederne - og jeg er nok ikke lige den bedste til at spotte de streger. Så det er jo ikke dårligt 

Anmeld

29. august 2014

grinny

Christine skriver:

Ih de der valmed har altså drillet mig lidt med at være negative når de burde være positive..

Jeg kan faktisk godt ane stregen på billederne - og jeg er nok ikke lige den bedste til at spotte de streger. Så det er jo ikke dårligt 

Jamen det er jo kun godt Har gemt den for at smugkigge en gang imellem og den bliver bare mere og mere positiv, jeg taget det som et godt tegn.

Anmeld

29. august 2014

Christine

grinny skriver:

Jamen det er jo kun godt Har gemt den for at smugkigge en gang imellem og den bliver bare mere og mere positiv, jeg taget det som et godt tegn.

Det tror jeg i hvert fald er normalt for positive tests 

Håber du har en test til i morgen tidlig 

Ved jo ikke lige hvordan din cyklus ellers er, men 3 dage over tid er jo også ret godt tegn indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.