Ondt i ørerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
3 svar
1 synes godt om
29. august 2014

Jok123

Min søn på 5 mdr var oppe og blive vaccineret i tirsdags.. Siden har han været syg.. Han havde self feber og ubehag som følge af vaccinen, men oven i er han blevet snottet.. Igår måtte vi til lægen igen, da han var helt utrøstelig.. Hun mente at han har ondt i ørerne pga væske (men ingen betændelse), og sagde vi sku gi ham panodil.

Han er egentlig god nok om dagen nu, og til natten får han stadig panodil. Vi tar alle hensyn med hævet seng osv osv.

Jeg har ingen erfaring med ondt i ørerne fra min ældste søn, så jeg ku godt tænke mig at høre hvad vi kan forvente. Går det i sig selv igen? Må vi blive ved med panodil til natten? Skal vi forvente tilbagefald?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Min datter på 4 en halv mdr har lige haft mellemørebetændelse hun fik så penselin for det også.
Og gav hende panodil hver 4 time til at starte med. Og ellers når hun tog sig til ørene.
Ellers hjalp sutten osse meget da den udligner trykket i ørene når hun sutter på den og så ellers tage hende op vis hun var utrøstelig når hun lå ned da det osse udligner trykket
og så ellers god bedring med ham

Anmeld

29. august 2014

Jok123

anna111 skriver:

Min datter på 4 en halv mdr har lige haft mellemørebetændelse hun fik så penselin for det også.
Og gav hende panodil hver 4 time til at starte med. Og ellers når hun tog sig til ørene.
Ellers hjalp sutten osse meget da den udligner trykket i ørene når hun sutter på den og så ellers tage hende op vis hun var utrøstelig når hun lå ned da det osse udligner trykket
og så ellers god bedring med ham

Mange tak

Havde hun feber eller hvordan opdagede i mellemørebetændelsen? 

Tænker nemlig lidt at det vel sagtens kan udvikle sig selvom han ik havde betændelse igår?

Han bruger desværre ik sut, det er lidt ærgerligt i sådan en situation

Anmeld

30. august 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Nej hun fik ikke feber.
Jeg var selv ved lægen om onsdagen og Sofia havde Været pylret nogle dage og da min mor så kommer for at køre mig siger hun se nu tager hun sig til øret igen og ganske rigtigt det gjorde hun.
Så bad lægen om lige at se på hendes øre og hun havde væske bag det højre øre og lægen sagde vis hun fik feber eller skreg hele natten skulle vi komme igen.
Men allerede om aften begyndte hun at tage sig til venstre øre rigtig meget osse.
Og da vi nåede til torsdag aften hvor hun tog sig til ørene og skreg tog vi til vagtlægen med hende. Og hun sagde så at Sofia havde væske bag begge øre og gav os penselin mod det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.