blod i min ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2014

Anonym trådstarter

Efter toiletbesøg har jeg ofte rosa slimklat på papiret.

Har dog li testet positiv på ÆL test, så det rosa udflåd har ingen betydning på mulig graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Har dog li testet positiv på ÆL test, så det rosa udflåd har ingen betydning på mulig graviditet? 

Nogle påstår at det er et godt tegn, jeg tror dog ikke det betyder hverken det ene eller det andet..

Pøj pøj

Anmeld

29. august 2014

Anonym trådstarter

KBN88 skriver:

Nogle påstår at det er et godt tegn, jeg tror dog ikke det betyder hverken det ene eller det andet..

Pøj pøj

Godt tegn? 

Anmeld

29. august 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg har altid haft blod i mit udflåd ved æl og smerter i den side, hvor ægget blev frigivet i. 

Anmeld

29. august 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg har altid haft blod i mit udflåd ved æl og smerter i den side, hvor ægget blev frigivet i. 

Det er første gang jeg oplever det, er også begyndt at pletbløde efter sex, meget underligt efter 3 børn og samme mand i over 10 år?

Anmeld

30. august 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Det er første gang jeg oplever det, er også begyndt at pletbløde efter sex, meget underligt efter 3 børn og samme mand i over 10 år?

Jeg ved at min mor har oplevet det samme - altså med at pletbløde efter sex. Til hende sagde lægen,  at det var pga. tørre slimhinder - hun er 49, har 2 børn (min søster og jeg) og været sammen med min far i snart 30 år. 

Anmeld

30. august 2014

natashalarsen

jeg oplevede lidt blod under æl for 3 uger siden, 1 uge efter fik jeg ømme dutter, og nu jeg 3+3 og gravid..
så ved mig havde det noget at sige

Anmeld

30. august 2014

M (:

jeg oplevede lidt blod under æl for 3 uger siden, 1 uge efter fik jeg ømme dutter, og nu jeg 3+3 og gravid..
så ved mig havde det noget at sige

Det giver ikke så megen mening det du skriver.. Hvis du er 3+3 er det 3 uger og 3 dage siden din mens begyndte og dermed kan du ikke have haft ÆL-blødning for 3 uger siden.. 

Anmeld

30. august 2014

natashalarsen

M (: skriver:

Det giver ikke så megen mening det du skriver.. Hvis du er 3+3 er det 3 uger og 3 dage siden din mens begyndte og dermed kan du ikke have haft ÆL-blødning for 3 uger siden.. 

Jeg havde æl tidligere end de 14 dage.. havde mens dn 4 au og en uge efter have jeg æl.. jeg har MEGET tidlig æl :-).
men kan også være mig der skriver ret forvirrende idag, fordi jeg ikke helt er fattet med jeg er gravid efter 1 år og 6 mdrs kamp.. så Undskyld hvis du ikke forstår hvad jeg skriver...

Anmeld

30. august 2014

M (:

natashalarsen skriver:

Jeg havde æl tidligere end de 14 dage.. havde mens dn 4 au og en uge efter have jeg æl.. jeg har MEGET tidlig æl :-).
men kan også være mig der skriver ret forvirrende idag, fordi jeg ikke helt er fattet med jeg er gravid efter 1 år og 6 mdrs kamp.. så Undskyld hvis du ikke forstår hvad jeg skriver...

Hvis du havde sidste mens første dag d 4/8 så er du 3+5 i dag (hvis din cyklus er på 28 dage). 

Og tillykke med det (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.