Baggy pants til kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.363 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2014

CroQuis

Jeg søger baggy bukser/jeans til kvinder, men det jeg umiddelbart kan finde på danske hjemmesider er til mænd og generelt er der ret lidt.

Det jeg søger er løse bukser, med et hint af lidt hængerøv, gerne med lidt lommer TIL KVINDER, behøver ikke være cowboy..  
Det skal være noget der kan købes i Danmark, da jeg er nødt til at have returmulighed, hvis de ikke sidder ordentligt 

Synes jeg har tyndslidt Google
Nogle der kan hjælpe? 

Lidt a'la:
Levi's Engineerd jeans
G-star Storm loose jeans

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

PrincessTanja

CroQuis skriver:

Jeg søger baggy bukser/jeans til kvinder, men det jeg umiddelbart kan finde på danske hjemmesider er til mænd og generelt er der ret lidt.

Det jeg søger er løse bukser, med et hint af lidt hængerøv, gerne med lidt lommer TIL KVINDER, behøver ikke være cowboy..  
Det skal være noget der kan købes i Danmark, da jeg er nødt til at have returmulighed, hvis de ikke sidder ordentligt 

Nogle der kan hjælpe? 

Lidt a'la:
Levi's Engineerd jeans
G-star Storm loose jeans

Har du prøvet og søge efter Gabba bukser? De har nogle "hængerøvs" modeller til kvinder både som lange bukser og knickers. De er faktisk ret fede.

Anmeld

29. august 2014

Sitrani

CroQuis skriver:

Nogle der kan hjælpe? 

Lidt a'la:
Levi's Engineerd jeans
G-star Storm loose jeans

Jeg har engang haft to par baggy bukser fra g-star - og dem mener jeg var til kvinder ☺ har dem desværre ikke mere..

Anmeld

29. august 2014

Anonym

CroQuis skriver:

Nogle der kan hjælpe? 

Lidt a'la:
Levi's Engineerd jeans
G-star Storm loose jeans

Har du prøvet at kigge på G-stars hjemmeside? De har altså rigtig mange fede baggy modeller

Anmeld

29. august 2014

CroQuis

Anonym skriver:

Har du prøvet at kigge på G-stars hjemmeside? De har altså rigtig mange fede baggy modeller

Jaa..  Denne?  https://www.g-star.com/en_dk/collection/women/jeans

Må indrømme jeg ikke rigtig kan se så mange baggy bukser. Dét jeg ønsker er i hvert fald mere "poset"/løst, samt mere vidde for neden. Mange af deres sidder næsten helt ind til anklerne, hvilket jeg ikke bryder mig om.. 

Anmeld

29. august 2014

CroQuis

PrincessTanja skriver:

Har du prøvet og søge efter Gabba bukser? De har nogle "hængerøvs" modeller til kvinder både som lange bukser og knickers. De er faktisk ret fede.

Nnnnjjjaaaa, når jeg googler det, synes jeg umiddelbart kun dem der kommer frem, er til mænd 

Anmeld

29. august 2014

CroQuis

Sitrani skriver:

Jeg har engang haft to par baggy bukser fra g-star - og dem mener jeg var til kvinder ☺ har dem desværre ikke mere..

Du kan vel ikke huske modellen eller noget? 

Anmeld

29. august 2014

Clisolka

Jeg følger lige med her - æææælsker baggy jeans 

Anmeld

30. august 2014

Sitrani

CroQuis skriver:

Du kan vel ikke huske modellen eller noget? 

Åh... nej desværre ��

Anmeld

30. august 2014

PrincessTanja

CroQuis skriver:

Nnnnjjjaaaa, når jeg googler det, synes jeg umiddelbart kun dem der kommer frem, er til mænd 

Hmm mystiskt! Jeg har selv baggy knickers modellen til kvinder, men de har vist oz nogle år på bagen, så måske de mere gør sig i mande jeans nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.