Mit projekt lykkedes!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.236 visninger
4 svar
7 synes godt om
29. august 2014

AnnaK89

Min datters dagplejevogn var desværre blevet meget jordslået, og har haft den til at ligge i rodalon før, som ikke har virket på pletterne
Men så fik jeg sku alligevel nok og gik i gang med at søge på nettet
Efter intens rens/vask er barnevognen nu fri for jordslået pletter - den ser næsten helt ny ud

Har taget nogle billeder, før og efter - dem til venstre er før vask
Jeg er egentlig ret imponeret
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad var Hemmeligheden?? Skal nemlig have vasket barnevogn snart og er lidt i tvivl om alm vask vil tage pletterne  

Anmeld

29. august 2014

AnnaK89

Mor11 skriver:

Hvad var Hemmeligheden?? Skal nemlig have vasket barnevogn snart og er lidt i tvivl om alm vask vil tage pletterne  

Jeg brugte cilit bang - mug og skimmel. Lod det sidde i 15-20 min. Vaskede efter med en klud. Smed derefter det hele i vaskemaskinen, for at være sikker på at resterne af cilit bang kom af. Derefter lagde jeg det i blød i rodalon, i 30 min, for at være sikker på at bakterier og svamp blev slået 100% ihjel. Og så en tur i vaskemaskinen igen

Hvis ikke pletterne på din barnevogn er svamp, så ville jeg ikke våge mig ud i cilit bang.

Det store område på det første billed blev helt lyserødt og gult, det har bestemt været svamp, så lige det område fik 3 gange med cilit bang for at få det til at trække ordentligt ud af stoffet og så vasket godt og grundigt bagefter

Anmeld

29. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er ikke svamp det er "bare" fra sved. Den der klassiske gule plamage oppe i hovedenden. 

Anmeld

29. august 2014

AnnaK89

Mor11 skriver:

Det er ikke svamp det er "bare" fra sved. Den der klassiske gule plamage oppe i hovedenden. 

Okay, men cilit bang fjernede det ihvertfald - så jeg er fint tilfreds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.